Gretje v bivalniku...

Zdravo


Mene zanima kako imajo T3 (Westfalia, Joker....) urejeno gretje bivalnega dela, ko avto miruje, pa tudi me zanima kko imajo, ko se avto premika (zračno hlajeni motorji)?...če se ne morim so neki grelci na plin...samo nikjer nisem zasledil nic konkretnega...?!


Kaj pa varjanta webasto? to kot sem zastopu je napravca oz nek top. izmenjevalec, kateri ima komoro kjer je ogenj (na gorivo al nafto), okoli komore pa teče voda ki jo mi uporabljamo kot medij za se ogrevat......samo ta voda more biti v tokokrogu s hladilno tekoćino motorja...? ali je lahko svoj sistem?....ker razmisljam kko uredit gretje v T3...?! :)

LP

Re: Gretje v bivalniku...

Eber imaš zmontiran zunaj na podvozju in vleče gorivo direkt iz tanka. Kot je že tipo povedal imaš lahko bencin ali diesel. Pod klopjo ti pa piha topel zrak. Pomoje je to še najbolj ugodna rešitev, glede na to da je webasto ali pa truma od nekje 600 eur dalje.

LP
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Gretje v bivalniku...

aha....huda zadevca....bolje skoraj kot webasto ja, kjer mores imet se vodo....torej rezervarcek za vodo, pol pečko in ventilator... :)

No...še eno uprašanje....tista orginal jeklenka na westfalijinih bivalnikih...kaj to se tanka LPG na beniznskih? ki sem nekje zasledil da v tega gre utekočinjen plin...in da plin za motor (ce bi motor laufal na plin) da je potreben plin v plinastem stanju...tega lih nisem zastopu lih preveč...

Re: Gretje v bivalniku...

Zakon za gretje "tamalih" kemperjev je Webasto, ali ebrspracher.
Sam prisegam na webasto air top katerega cene se gibljejo od 400eur naprej (rabljeni).
Za airtopa ne rabiš vode, greje izključno zrak, ki ga kasneje razpiha po bivalnem delu.
Če pa imaš vodni vebasto se pa imenuje termo top, le ta pa greje vodo v motorju vozila, ki
jo pa kasneje lahko razpihaš po prostoru s ventilacijo avtomobila, ampak rabiš dovolj elektrike. Ta webasto zagreje vodo motorja v 15min na delovno temperaturo, in pri tem sprazni polovico od 75ah aku. tako da s termo topom si ne boš kaj dosti pomagal.
Priporočam webasto Airtop2000 pa sem prepričan, da te tudi pozimi ne bo zeblo. Poraba nafte je minimalna, sploh ne omembe vredna, tako da si v primeru bencinskega motorja omisliš čisto mali cca 3-5l rezervoar, pa bo celi teden mir.

Plinski rezervoarji nadomeščajo jeklenko, dobra lastnost le teh je, da se lahko montira na dno
vozila, in s tem prihraniš dragoceni prostor v bivalnem delu, hkrati pa mešanico propan-butan
tankaš za polovico cene, gospodinjskih jeklenk. Imajo montiran števec kapacitete, tako da točno veš koliko plina še imaš, in se ne pred vsakim potovanjem obremenjuješ, in menjaš pol prazne jeklenke, ker naše oranžne YU jeklenke ali rumene SLO jeklenke v državah EU ne moreš zamenjat, ker imajo tam drugačne.npr(D,FIN,ND,.....)
Na trgu sta dve vrsi rezervoarjev glede na fazo goriva Plinasta in tekoča
Plinasta faza se uporablja za hladilnik, trumo, in gorilnik, tudi žar (gospodinjstvo torej)
Tekoča faza pa se uporablja za pogon otto motorjev, za uporabo zgoraj naštetih pa je lahko tudi nevarna. Razlika pa je v rezervoarju oz. postavitvi le tega. Rezervoarji se tankajo do 70% kapacitete, če rabiš plinasto fazo je odvzemno mesto iz zgornjih 30%, če pa tekočo, pa je odvzemno mesto iz dna 70%. Eno z drugim je lahko združljivo če ima rezervoar vsaj dva izhoda, in ima vsaj 60l-80l kapacitete. Tile za t3 pa so med 20 in 25 l.
http://cgi.ebay.de/Brenngastank-25-Lite ... 53dde1429e

Re: Gretje v bivalniku...

Na Californiji imam podoben takšen rezervoar samo nimam poklopca da se ta inštrumentarija pokrije bi mogel dobit takšen poklopec da ga skopiram in naredim.
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Re: Gretje v bivalniku...

Saj to... Gor mora bit nalepka, ki velja 10 let, Ker če ga je treba testirat dat ga nočem niti zastonj (nič osebno) ampak ta test stane 270eur plus obojestranska poštnina 140eur, ker najbolj banalno je, da pri nas tega sploh ne delajo.(samo proizvajalci). Nov pa je 470 z poštnino vred. Pa brez skrbi se bom še čez 10 tehničnih pregledov peljal.

Re: Gretje v bivalniku...

car napisal/-a:Saj to... Gor mora bit nalepka, ki velja 10 let, Ker če ga je treba testirat dat ga nočem niti zastonj (nič osebno) ampak ta test stane 270eur plus obojestranska poštnina 140eur, ker najbolj banalno je, da pri nas tega sploh ne delajo.(samo proizvajalci). Nov pa je 470 z poštnino vred. Pa brez skrbi se bom še čez 10 tehničnih pregledov peljal.


Moj če ima Atest ali ga nima ga ne dam nobenemu na tem svetu izpod 200 eur.

Hvala za razlago glede A testa.
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Re: Gretje v bivalniku...

Čist u Đabe je. Je pa nekoliko večji fi. kot original westfalia, ti premerim, in poslikam, pa če ti bo všeč..... se zmeniva po PM oz. ZS, ker smo že krepko zxyebal temo.
V pon. dobiš slike in mere.

Re: Gretje v bivalniku...

Pol pa samo lecitacija še u poštev pride...... :D
Poglej trije v trenutku, bom vprašal kolega ki je ta dva zrihtal, v pon. premerim in
poslikam, odprem novo temo, potem pa kdo res rabi in komur res v poštev pride, dobite u Đabe.
Sem pa včeraj @JOHNU ponujal, celo v rokah ga je držal, pa ni hotel imet....

Re: Gretje v bivalniku...

car napisal/-a:Čist u Đabe je. Je pa nekoliko večji fi. kot original westfalia, ti premerim, in poslikam, pa če ti bo všeč..... se zmeniva po PM oz. ZS, ker smo že krepko zxyebal temo.
V pon. dobiš slike in mere.

Super!

Re: Gretje v bivalniku...

car napisal/-a:Jaz ti dam pa dva malo večja po obsegu, še 3 leta veljavna, polna plina, od viličarja
GRATIS, če imaš čas do Vinice, ti pa še dostavim :D.Pa sem te samo enkrat videl :D


Lepo lepo, jaz itak iz Californije nič ne prodajem 200 eur je bilo samo tako rečeno. Fantje u vrsto jedan po jedan jaz sem prvi na vrsti. :lol: :lol: :lol:

V Californiji je gretje na plin, rezervoar je pa ključni element pri tem gretju tako, da nismo tako hudo zasmetili temo. :D
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Re: Gretje v bivalniku...

Eden na razpolago, za drugega moram vprašati starega interesenta ki sicer kljub interesu ni prišel ponj. Moram dobit prilično novo številko osebe od katere sem jih dobil, ker v zlatih časih 06, 07, 08, je bilo tega dovolj (iz firme ki obnavlja viličarje).
Se pa lepo prosim zgrebite samo tisti, ki si z njim imate kaj pomagat, da se ne bo pri vas vlačil kot pri meni, nekdo bi ga pa recimo res rabil in tudi uporabil.
Bi bil zelo vesel če ga dobi kdo ki mu res prav pride.
Gratis torej!
Priponke
plin3.jpg
Na kabel je možno priklopit še en števec kapacitete za bivalni del
(39.56 KiB) Prenešeno 10459 krat
plin2.jpg
pritrdišče je podobno kot na gasilnem aparatu
(34.44 KiB) Prenešeno 10459 krat
plin1.jpg
Treba je preveriti priključke za tankat.....
(42.95 KiB) Prenešeno 10459 krat

Re: Gretje v bivalniku...

Glej. oni dobijo serijo 40 viličarjev, na komplet obnovo. Tudi če imajo še kakšno leto test
je pri takšni obnovi to v normativu menjave.
Na nekatere pa namestijo plin v jeklenkah, odvisno od zahtev nalogodajalca.
Tudi sam sem ugotovil, da je menjava ugodnejša od testa....
So pa kar polne odložili med odpadne kovine. (slovenija)
Vrjetno imajo kar dobro vezo-dobavitelja in močne količinske popuste...... ne vem!!!

Je pa očitno prevelik za na podvozje (sem jih sprva tudi sam zaradi tega dobil)...
Če pa si slučajno kdo zapolnjuje kakšen nekoriščen prostor, lahko s podaljškom za tankanje zadevo tudi nekoliko poenostavi.... Bilokako, meni je viška :wink:

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron