1.dan 22.6 štart, ki je biu načrtovan ob 8.30 se je hitro spremenil v 10h uro saj je bilo prej potrebno poškropit še sadna drevesa, it po potrdilo za zavarovanje v tujini in seveda postanek na malem pivu na petrolu-seveda laško, katerega nebom okusil še usaj 8dni (če ne štejemo six packa laško kluba ki sem ga uzel sabo )
Pot je potekala mirno, najprej mimo forni di sopra do pieve di cadore, od tam vožnje do cortine d'ampezzo ko prvič začutiš prave dolomite. Nato je sledil prvi večji vzpon na falenzano, sledil je passo pordoi in passo sella ki mi je bil prvi dan najbol ušeč za konec še passo gardena na katerem so ravno izvajali dela na cesti zato smo se odločili da se ne vrnemo po isti strani in se skozi corvaro vrnemo spet v arrabo, ki je tik pod vznožje, passo pordoia, sledil je še cilj današnjega dne in sicer malga ciapella, kjer smo se nastanili v kampu (camping malga ciapella, ) slaba novica dneva je bila da žičnica na marmolado ne deluje do 27.6 tako da smo jo morali odpovedati, no ja, bo ostalo pa več časa za poležavanje ob gardskem jezeru.
cortina d'ampezzo:
zvečer smo si skuhali čaj iz okoliških zelišč
2.dan zbudili smo se že na use zgodaj in sicer malo pred poldne, odločili smo se da gremo pogledat na Timmelsjoch aka passo Rombo in nato prespimo nekje ob lago di Resia. Prej sta nas čakala še dva prelaza in sicer passo Fedaia in Costalunga.
presenetila me je nakupovalna vrečka v SLO jeziku:
na vrhu Timmelsjocha:
lago di resia:
cerkveni tir ki je ponavadi pod vodo smo imeli čas videt na suhem zaradi vzdrževalnih del...
naslednji prelaz, ki nas je čakal, je bil Stelvio, dovolj je da povem da se nahaja kar na 2758m nadmorske višine, malo manj kot triglav
še slike:
na stelvio organizirajo izlete avto klubi iz cele evrope, videt je bilo mogoče dance, angleže, norvežane, oldtimer klube, ferrari klube:
no potem se je pa začel spust proti Švicarski meji, seveda avto s slovanskimi reg. tablicami je zbudil precej pozornosti zato smo bli na carini slabo uro, orožja in hašiša hvalabogu nismo uzeli sabo
švica:
Za par dni smo se ukampirali v edninem kampu v Davosu, sicer ni bil nič posebnega, med železniško progo in hudournikom ampak je bil usaj blizu useh znamenitosti, ki smo si jih imeli namen pogledat.
Na poti v Lihtenštajn smo se veselo vozili po avtocesti dokler mi ni uklopilo da nimamo vinjete
Vaduz:
Zadnji cilj pred domom je bil še Lago di Garda, do katerega smo iz Švice potrebovali en cel dan, umes pa prevozili kar nekaj prelazov, eden najbolj znanih je:
Lago di Garda:
naša predelava vtičnice v kampu
in KONČNO zaslužen počitek
Road trip se je izšel po načrtih, prevoženih je bilo prek 1800km, prelazov okoli 20, 4 države, neznano število serpentin in ovinkov, sneg, dež, toča, uglavnem nič se ni mankalo
Re: 1824km po Dolomitih, Švici in Lihtenštajnu [junij 2009]
tale road trip se sliši fantastičen, itak so pa to čudovite dežele, ki se jih splača raziskati. mogoče nekaj takega naredim to leto.