Re: Homologacija predelave v kamper?

Jeklenka mora biti v zatesnjenem (Sikaflex ipd. ) boxu, zračenje skozi podenj ali pa stransko spodaj (plin je težji od zraka). Box je komot lesen, moja je v kuhinjskem bloku . Tudi cevi ki bodo peljale skozi steno so, menda bakrene in seveda zatesnjene, ostale pa normalne za plinsko napeljavo .Jeklenko še fiksno pritrdiš z Velcro zatesnimi pasovi. Dobiš jih v Sipras ali Mixi od firme Reimo ! :wink:
In ko boš že v delu, na stransko steno spodaj si montiraj zunanji priključek za plin (hitra spojka), dobiš jo pa v večini trgovin z camper opremo . Odlično za zunanji kuhalnik ali roštilj ! :P In varnostne ventile ne pozabi, vsak uporabnik ima svojega !

Re: Homologacija predelave v kamper?

Se nisem javljal nekaj časa, ker je bilo še veliko dela za dokončanje predelave.

Torej, plinski test (Plinmont) je uspel (20 EUR), homologacija pa tudi - danes v Kranju (A1 Remont). Nič se ni treba naročit, enostavno uletiš - seveda z vsemi papirji, poročili, načrti, skicami, plačaš 95 EUR, se po človeško pomeniš s pregledniki in v 6 dneh naj bi prejel vso dokumentacijo. Ravno prav, za novo registracijo - mi čez 7 dni zmanjka tehničnega.

Kaj več bom napisal zvečer - ko nehamo proslavljat... Saj ne, sedeže moram dati nazaj - luipinice, da bo avto sploh človeško vozen.

Re: Homologacija predelave v kamper?

Pozdravljena kempersko - homologacijska druščina!

Nisem vraževeren, ampak raje nisem pisal o tem, kako lepo je potekalo vse skupaj v Kranju, dokler v roke ne dobim "papirja".

Torej, dokument (Potrdilo o skladnosti za predelano vozilo) imam že v roki (celo dva dni prej, kot so obljubili).

Vsem, ki ste na tem, da se lotite predelave vozila v bivalno vozilo, kar pogumno naprej. Dobro je, če se s skicami in seznamom ter načinom vgrajene opreme najprej oglasite na posvet pri firmi, kjer boste kasneje homologirali vozilo. Sedaj, ko LPP nima več monopola nad izdajo omenjenih papirjev, je vse skupaj malo bolj "človeško". Je pa še vedno situacija na vsaki firmi - za vsak avto - drugačna (kot da se pregledniki sproti izmišljujejo zahteve).. Na LPP-ju so pri meni zahtevali okno v kuhinjskem delu, drugod ne....

Kljub temu, da govorimo o samogradnji, je potrebno predvsem za zunanjo opremo (povišana streha, tenda, prtljažnik, lojtra...) pridobiti tehnično poročilo o varnosti vgradnje. Prav tako seveda tudi za 220V električno in plinskjo napeljavo.

Zato vsakomur, ki se loteva samogradnje svetujem, naj za homologacijo pripravi potrebni minimum (pohištvo, plin, originalni sedeži), ostalo pa dokončaš, ko imaš papir v roki. Na cesti ne bo nihče preverjal, če imaš 220V priključek vpisan...

Re: Homologacija predelave v kamper?

John napisal/-a:Zato vsakomur, ki se loteva samogradnje svetujem, naj za homologacijo pripravi potrebni minimum (pohištvo, plin, originalni sedeži), ostalo pa dokončaš, ko imaš papir v roki. Na cesti ne bo nihče preverjal, če imaš 220V priključek vpisan...


Tocno tako se bom jaz lotil. Minimalne zahteve, da dobim papirje potem pa lahko naprej urejas stvari, ce imas potrebo po tem. Jaz navsezadnje uporabljam kombi za bolj kulturno spanje in vec prostora, ne pa zato, da bom v njemu kuhal in jedel.

Pa seveda cestitke ob dobljenem papirju.

LP
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Homologacija predelave v kamper?

Lp, sicer je že nekaj časa od zadnje objave pa useeno, zanima me glede stojne višine, 7.5.10 sem klical na LPP in mi je mojster reku da bo dvižna streha potrebna, ker da mora bit stojna višina?!
Tukaj pa vidim da gre tudi brez čez. Torej le ni tako zelo potrebna?!

Re: Homologacija predelave v kamper?

Kolikor jaz vem, ne. Zahteve so fiksen štedilnik, pregledana plinska napeljava, ležišč za kolikor oseb je registriran. Ne vem pa kako je z jedilno mizo in sedišči za njo.

LP
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Homologacija predelave v kamper?

Tu se na hitro zbral informacije, ki belijo glave:

Seznam strokovnih ogranizacij:

http://www.dc.gov.si/fileadmin/dc.gov.s ... izacij.pdf

kako je opredeljeno bivalno vozilo:

BIVALNO VOZILO (točka 5.1 stran 46)
http://www.rti.si/images/stories/UL_RS/ ... k31_09.pdf

"Bivalno vozilo" je vozilo kategorije M za posebne namene, konstruirano tako, da vključuje bivalni prostor z vsaj naslednjo opremo:
- sedež in miza
- ležišča, ki se lahko sestavijo iz sedežev
- oprema za kuhanje in
- oprema za hrambo

Kako naj bi preverjali če notranja oprema ustreza po TSV 112
Notranja oprema vozi (PRILOGA 6, stran 25-29)

http://www.mzp.gov.si/fileadmin/mzp.gov ... _ocene.pdf


Mojstri pa lahko delajo le po zakonih oz. kar piše v njih, ko gre pa za varnost ljudi pa morajo dati strokovno mnenje pri pregledu notranje opreme po TSV 112 z metrom v roki :lol:
Opredelitve bivalnega vozila pa ne morejo spreminjati in pomoje stojna višina, število ležič in odsotnost vode ne ogroža ljudi :lol:

Re: Homologacija predelave v kamper?

TommyGun napisal/-a:Po 3letih in 30.000km se končno vozim legalno (a ne za dolgo...) :D

Opravil sem homologacija za bivalno vozilo in nižanje, cena pa samo 62€ :shock:

Če bo kdo potreboval tehnično poročilo za orientacijo, mu jo lahko pošlem.


Super lepo, da ti je uspelo.
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron