Re: Homologacija predelave v kamper?

Sem lastnik VW T5 letnik 2008,dve leti ga že postopoma pripravljam za homologacijo,zmontirati moram še pomivalno korito in pripadajočo opremo,ter električni kuhalnik (žena ne mara plina),nimam dvižne strehe zato bi to dvoje postavil v prtljažni prostor.Potrdilo o izvedbi el. inštalacije 12/220 V,urejeno.Notranja oprema,omarice,montažna miza,ležišče,razsvetljava vse ok.Zanima me kako moram sestaviti vso to dokumentacijo,načrt,slike,potrdila,in kje bi bilo priporočljivo opraviti homologacijo.Hvala za pomoč in lep pozdrav vsem!!

Re: Homologacija predelave v kamper?

Rino napisal/-a:Sem lastnik VW T5 letnik 2008,dve leti ga že postopoma pripravljam za homologacijo,zmontirati moram še pomivalno korito in pripadajočo opremo,ter električni kuhalnik (žena ne mara plina),nimam dvižne strehe zato bi to dvoje postavil v prtljažni prostor.Potrdilo o izvedbi el. inštalacije 12/220 V,urejeno.Notranja oprema,omarice,montažna miza,ležišče,razsvetljava vse ok.Zanima me kako moram sestaviti vso to dokumentacijo,načrt,slike,potrdila,in kje bi bilo priporočljivo opraviti homologacijo.Hvala za pomoč in lep pozdrav vsem!!


Jaz sem pred pol leta opravil homologacijo za T5. Če te zanima mi pošlji kontakt na zs, pa ti posredujem

Re: Homologacija predelave v kamper?

Ima kdo izkusnje z homologacijo zadnje klopi-sedezev od westfalije v tovornem t3? Na klopi je tablica z serijsko stevilko od westfalia werke.. Na RTIju so mi rekli da rabim potrdilo od original vw servisa o vgradnji "originalnih vw sedezev" prav tako za sovoznikov sedez- prej je bila vgrajena klop.. ali pa placam testiranje v laboratoriju, nekaj cez 300€ :/

Re: Homologacija predelave v kamper?

Za zadnji sedež ne znam pomagati, lahko pa napišem, kako je bilo pri meni, ko sem pri prejšnjem kombiju šel s klopi na enojni sovoznikov sedež. Vgradil sem original sovoznikov sedež na original pritrdilna mesta. Na homologaciji (Avto Krka) je samo vprašal, če je sedež original in če je "pasalo luknjo na luknjo". Ko sem na oboje odgovoril pritrdilno, ga ni zanimalo nič več.

Re: Homologacija predelave v kamper?

V kratkem bom lastnik T5 (daljša različica), in sem ga imel namen v naslednjem letu počasi predelati v 'avtodom' in homologirati. Zatakne se pri 6 točki 34. člena o predelavi vozila v bivalnega (prilepljeno na prejšnji strani te teme). Ker (zaradi stroškov) v prvem letu sigurno ne bom montiral dvižne strehe, moram narediti zunanjo kuhinjo pod zadnjimi vrati (tak je bil tako ali tako namen). Potem pa piše da je to možno le v primeru da ima avto dva sedeža?? Ali jih ne moram imeti več?
Ideja je, da bi imel vsaj 4 sedeže (spredaj dva, in dva v drugi vrsti), zadaj posteljo (cca 190x150cm), in izvlečno kuhinjo zadaj (brez dvižne strehe). Registriral bi ga s 4 sedeži in 3 (ali 2) ležišči. Pozna kdo tak primer oz. ali je bo to šlo skozi homologacijo?

Re: Homologacija predelave v kamper?

Čisto tako ... zakaj bi ga sploh homologiral? Če narediš "pohištvo" montažno, torej da ni trajno pritrjeno oz. prišraufano, je to "samo tovor". Za tehnični ga vzameš ven in daš notri vse sedeže - in to je to.

Vprašanje je, če se za cenejšo vinjeto splača iti v homologacijo, sploh če nimaš namena iti v polno predelavo - kot razumem, bi imel zadaj samo izvlečni box in nad njim posteljo. Tega pa ne rabiš homologirati, ker nič ne posegaš v strukturo in tehnične lastnosti vozila.

No, še to. Kolikor vem, mora biti število sedežev in število ležišč enako. Za eno ležišče lahko improviziraš, da je za otroka (npr. prečno čez prednje sedeže), 4 sedeži in 2 ležišči pa bi že znalo koga zmotiti. Sicer pa je veliko odvisno od tega, na kakšnega preglednika naletiš na homologaciji.

Jaz bi v tem primeru počakal oz. bi šel v homologacijo šele v primeru, če bi vgradil dvižno streho (to je treba homologirat, ker posegaš v strukturo in tehnične lastnosti vozila), kar praviš, da boš mogoče naredil kasneje.

Re: Homologacija predelave v kamper?

Ali: Hvala za nasvete. Verjetno se bom res držal tvojega nasveta in počakal z homologacijo do zamenjave strehe. Glede št. ležišč piše: ''(8) Število sedežev v bivalnem vozilu mora biti najmanj enako številu ležišč.''. Sepravi da imam lahko več sedežev.

Še ena stvar. Imel sem namen vgraditi dodatno izolacijo, nova tla in stene obložiti z opažem. Bil to znal biti problem na tehničnem? V strukturo vozila bom posegal samo toliko da bo par vijakov privijačenih na šasijo. Preveč izzivam s takim posegom pred homologacijo?

Re: Homologacija predelave v kamper?

Glede sedežev - zanimivo. Nikoli nisem natančno bral pravilnika, ampak sem se zanašal na 'ustno izročilo'. Ja, če res tako piše, potem je sedežev lahko več kot ležišč.

Glede na napisano za tla in stene ... imaš potniškega, tovornega, ali "krpan" varianto? Za tla in obloge sten v tovornem delu te ne bo nihče nič vprašal. Če je potniški, pa tudi ne, če je kolikor toliko lično narejeno in podobno originalu. Samo oken logično ne smeš prekrivati.

Re: Homologacija predelave v kamper?

Če ti kaj pomaga... ko sem jaz homologiral dvižno sreho dve leti nazaj, ga je zanimalo če je original, če sem rezal nosilce... streha je original, rezal sem samo pločevino... rekel sem mu še, da se je streha vgradila (namerno v nedoločniku) po navodilih od proizvajalca.... naredil je dve sliki od daleč, niti odpret je nisem rabil. Aja, pa tehnično poročilo....



LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost