Re: VW T5 LWB

Zato pa pravim, da keder letve lepiš. Saj ta resitev je bolj tako tako. Pac na misel mi je padlo in sem napisal.

Kaj bi le bilo, ce bi jo segrel, da se raztegne in jo nalepil. A bi le bilo krcenje tako mocno, da bi potrgalo lepilo.... po slikah zgleda, da je problem krcenje po dolzini, po sirini manj... mogoce nanos lepila v "črtah"... mogoce kak okvir, ki ga nalepis in je malo vecji od celice, pa naj hodi sem in tja, pa lepis samo sredino.... joj no, res nimam pametne ideje, sam neki klanfam...

Kaj pa na colnih delajo? Tam tud seka vrocina? Mogoce kaksna firma ve, ki to montira....

Nekaj bos natuhtal....

Lp, boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: VW T5 LWB

Sem ravnokar gledal aluminijaste c profile, da bi naredil okvir, vmes pa bi plavala celica. Mogoče še na sredini eno fliko lepila, tolko da mi jo ne dvigne iz okvirja.
C profil ki bi mi odgovarjal se ga uporablja pri montaži parketa, je zgornja stranica krajša od spodnje, ravno prav da mi na vrhu pokrije samo obrobo celice in spodnji del je daljši in bo na lepilu. V ponedeljek v obi!

Re: VW T5 LWB

Mene pa sedaj res zanima kako vi privijačite fleksibilno celico?
Vseeno pazi na raztezanje da ti ne bo popokala. Jaz mislim da v vsej nesreči sem imel srečo da sem jo dal na lepilo ki je na koncu popustilo raztezanju celice. Če bi imel privijačeno bi obstajala možnost da bi bila celica za v smeti.
Sicer sem danes v službi skantal okvir iz 1mm inoxa, katerega bom spet samo zalepil na streho. Vse skupak bo visoko skoraj 5mm, tako da nekega velikega zračnega upora nebi smelo bit tukaj. Celica pa bo plavala v okvirju in bo pritrjena z lepilom na streho izključno samo v centru.

Re: VW T5 LWB

Moje mnenje je da stvari morajo biti priročne, vsaka stvar mora imeti svoje mesto, enostavno rokovanje in predvsem na takem mestu da ko stvar rabiš jo imaš takoj pri roki.
Zato sem pritrdil sončno na streho in tam je spravljena. Če rabim elektriko enostavno pritisnem na gumb.
Olajšajmo si zadeve.

Re: VW T5 LWB

O čestitke, kr užitek gledat tole. Res je fajn, če imaš prostor in orodje za ustvarjat kaj takega. Eni nimamo te sreče. Čuvaj ga in veliko užitkov ti želim z njim ter varnih km.

LP :)
Life is too short, to not having a van. ;)

Re: VW T5 LWB

IMG_20160919_212911.jpg


Ker sem za 140€ dobil vlečno kljuko, sem se odločil da jo bom kar sam zmontiral. Navodila za vgradnjo so priložena in opisana v slikah. Potrdilo o vgradnji mi bodo dali kar v službi:

Re: VW T5 LWB

Pozdravljeni vsi,
z velikim veseljem spremljam tole temo. :)
Imam čisto osnovnega T5 Transporterja, letnik 2004, s stekli in 7+1 sedeži, 2.5tdi (AXD).
In sem se tudi sam lotil ene čisto osnovne predelave - izloacija celotnega "zadnjega" dela, tapiciranje stropa z blagom, okvir za posteljo z enostavnim postavljanjem in razstavljanjem (1 oseba) in zadostno višino, da gresta spodaj dve MTB kolesi in/ali box za psa ter izlocaijska senčila "izdelaj sam".
Z izloacijo je šlo vse precej gladko - v avto sem "vgradil" 8 kvadratov 32mm debelega armaflexa, katerega sem minimalno lepil le na delih, kjer je to bilo nujno potrebno.
Okvir bo aluminjast, "plata" pa iz topolove vezane plošče. Sprednja tretjina bo prelomna z nosilnimi konzolami, da bom lahko drugo vrsto sedežev uporabljal tudi v času, ko bo celoten sistem v avtu, prav tako pa po dolžini prelomno po tretjini (ožji del na levi strani, kjer ni drsnih vrat - tako bom lahko zaprl sprednji dve tretjini in bo ena tretjina/podaljšek ob oknu ostala kot "mizica").

Ob izdelavi senčil pa se mi je zalomilo (zato tudi pišem tukaj). Material za izdelavo senčil je dimenzije 3,5x1,55 (če se ne motim) in sem imel kar problem dobiti ven dele za celoten avto (za šablono sem uporabil komplet navadnih senčil za Multivana, katera so premala za stekla od Transporterja). Ker sem sestavljal sestavljanko, mi je popolnoma ušlo iz glave, da rabim zrcalne kose, saj je material na eni strani za poletje, na drugi pa za zimo. In tako imam dva enaka kosa za prednji stranski stekli in dva za zadnji stranski stekli.
Razlog za objavo tukaj je, v prvi vrsti, da vprašam, če bo kdo v kratkem delal senčila za T5 Transporter? :)
(hkrati pa imam za prodati navadna, ne izloativna senčila, za T5 Multivana, komplet za cel avto)

Ps: Slike celotnega projekta sledijo, ko končam še ploščo za na okvir.

Hvala v naprej za vsak predlog, pomoč.

Re: VW T5 LWB

Sam sem si senčila za transporterja naredil tako, da sem v črno debelejše blago všil magnetke. Tako senčila z magnetki prilepiš na pločevinast rob okna. Imam narejena za vsa 4 zadnja stranska stekla in veliko steklo na zadnjih vratih. Obnese se super, saj je montirano in odmontirano v trenutku. Če prav razumem pa tebe zanimajo tista srebrna senčila, ki sonce odbijejo.

Re: VW T5 LWB

Material sem nabavil, izrezal, dal zašiti... ampak, ker je material obojestranski - ena stran je poletna/odbojna, druga zimska/vpojna - bi za npr. sprednje stransko steklo morala biti dva zrcalna kosa. No, moja nista zrcalna, ampak enaka, tako da imam na enem oknu lahko odbojno, na drugem vpojno. Se razumeva?

Edit: Super ideja, tole z magnetki! Katere magnete si pa uporabil, da je dovolj močno?

Re: VW T5 LWB

cebe napisal/-a:
Edit: Super ideja, tole z magnetki! Katere magnete si pa uporabil, da je dovolj močno?


Tudi jaz sem uporabil všite magnete za termo folije,imam jih še ene 20 kom.Držijo ko pes.Če si zainteresiran...

Lp
G

Re: VW T5 LWB

Sam sem za stranska stekla uporabil okrogle magnetke 10x3mm za zadnje večje steklo pa 12x3mm. Všiti so po robu vse naokoli v razmaku približno 12cm na zgornji strani, ter približno 15cm na robu in spodnji strani zavese. Drži brez problema.
Na ebayu se prodajajo po smešni ceni, jih pa porabiš kar nekaj. Tudi všiti jih je kar malo problem ker se prijemajo na šivalni stroj je pa rezultat še nad pričakovanim :)
Priponke
magnet.jpg
magnet.jpg (18.95 KiB) Pogledano 10689 krat

Re: VW T5 LWB

Trenutno imam samo tole sliko, ker je kombi pri mehaniku, konec tedna lahko poslikam detajle. Če greš kaj mimo obale po koncu tedna pa lahko pogledaš v živo.
Priponke
van.jpg

Re: VW T5 LWB

Evo,
če sem pozabil poslikati, kako sem porabil oz. vgradil 8 kvadratov 32mm "izolacije" (armafleksa za boilerje, itd.), sem vsaj sedaj malo poslikal, ko sem naredil okvir oz. posteljo za v avto.
Pri postelji so mi bili glavni naslednji pogoji:
- enostavna montaža/odstranitev - da lahko to brez večjih težav opravi 1 oseba
- lahkotnost celotne konstrukcije (dejansko nevem če ima 35kg)
- prostor za vsaj dve AM/enduro kolesi pod posteljo (zato je prostora pod posteljo cca 65cm)
- možnost prilagoditev za naknadno predelavo/nadgradnjo

Nastalo je naslednje:
- v plastične vstavke, kateri držijo gumijasta tla na mestu, sem v enake navoje/vstavke privijačil manjše tulce, katere smo "podrejali" na notranji fi cevi/stebrov.
Stebri za okvir so premera 80mm, z 2mm steno. V spodnjem delu je bilo potrebno minimalno brušenje, da se lepo vsedejo v plastične vstavke na tleh.
Prva zamisel je bila, da so palice za horizontalni del okvirja do sten avta. Kasneje sem jih skrajšal, da lahko aluminjasti okvir jemlem iz avta v celoti in ne po delih.
Ker sem želel, da je vse skupaj čim lažje, sem za posteljo uporabil kar 10mm debelo topolovo vezano ploščo - bilo je nekaj skrbi, da bo pretanka, vendar so skrbi odveč. Test je pokazal, da sem lahko na tej konstrukciji vozil cca 400kg gradbenih plošč in konstrukcija ni niti "zajamrala". :)
Ker je leseni del odrezan po merah v celotnem prostoru, tako da ne more nič pasti iz postelje, bi bilo to težko odstranjevati iz avta. Zato sem leseni del razdelil. Razdelil sem ga pa tako, ko se spredaj večji del zapre navzdol, ostane manjši del kot neke vrste mizica, čemur bo tudi služila v prihodnje. Povezavo sem naredil kar s panti, prednji del, ki pa se preklaplja (za lažji doseg in dostopanje, mizica, itd.), pa je podprt s preklopnimi konzolami, katere bi naj imele vsaka po 30kg nosilnosti (v kar dvomim) - uporabil sem jih 5 (2 za mizico in 3 za večji del). Naj še omenim, da sem vse naredil tako, da lahko v skrajni sili montiram v avto drugo vrsto sedežev oz. dvojni sedež druge vrste.
Podporne noge za preklopni sprednji del so prav tako iz aluminija, enako kot U profil na spodnji strani (postelje/lesa). Naredil sem 3 hitro odstranljive noge in povezavo, ki je del noge pod "mizico". Namen povezave je, da je vse skupaj stabilno in se ne zvija, saj 1/3 postelje podpira samo 1 nogica.
Pri vsem skupaj sem gledal, da potrebujem čim manj orodja oz. predvsem različnega orodja. Večina vijakov je imbus 8, potrebujem pa še imbus 6 (za 4 vijake) in ključ 13 za 1 vijak.

Mislim, da mi je zaenkrat ta del precej uspel, glede na to, da kaj takšnega delam prvič. Demontaža mi je vzela dobrih 10 minut (1 oseba). Montaža je časovno tam-tam.

Med samo predelavo sem dal še mehko tapicirati celoten strop, da bo butanje z glavo vanj manj boleče. :D

V izdelavi imam še termo senčnike za stekla, vendar še niso dokončani. Drugo leto je v planu še ponovno temnenje stekel (staro je bilo že spraskano, strgano, itd.), vrtljiv sovoznikov sedež, "webasto" z zunanjim upravljanjem, dodaten akumolator (s strešnimi paneli?), omarica pod mizico za nekaj posode, gorilnik, itd. ter izvlečni predal pod posteljo, ki mi bo hkrati "plošča za nalaganje koles", katero bom nato samo pitisnil v avto (plošča z robovi, da bo umazanija v večji meri ostala na plošči, da bom lahko zlagal zunaj in se ne tiščal pod posteljo, itd.).

Trenutni stroški predelave so naslednji (skoraj na evro natančno):
- aluminij: 80,00€
- izolacija in lepilo: 95,00€
- varjenje in "drejanje" ter izdelava nastavkov za natikanje stebričkov: 120,00€
- tapiciranje stropa: 140,00€
- preklopne konzole: 50,00€
- les: 40,00€
- ostalo (vijaki, matice, podložke, itd.): 35,00€

Ena slika za pokušino:
Slika

Ostale slike pa so v "javnem" albumu:
http://s155.photobucket.com/user/cebe5/ ... ject/story

Re: VW T5 LWB

Vodila so visoka skori 5cm in imajo nosilnost 100kg. Kupil sem jih od Slovenskega proizvajalca, a ne me vprašat koga ker se ne spomnim. Cena je bila ene 70€. Poguglaj po internetu.
Lp

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov