C8/807/Phedra - zbiram ideje

Pozdravljeni,

vem, da je tole VW forum. Tudi sam bi veliko raje spraševal kako se obnese nova California, ampak žal budget ne dopušča, zato sem se odločil za drugo opcijo.

Je kdo mogoče že predeloval Citroen C8/Peugeot 807/Lancia Phedra v kamper? Rad bi naredil en potovalnik za mlado družino, pa se mi zdi, da teli trije enoprostorci še najbolj ustrezajo mojim kriterijem.

- Rad bi relativno majhen avto, s katerim grem lahko v mestna središča, v parkirne hiše in bo uporaben tudi kot drugi avto pri hiši za občasne poti v trgovino itd.

- Rabim prostor za krajše bivanje 2 odraslih in 2 otrok (4 in 1 leto). 2, 3 noči naenkrat, več skoraj sigurno ne. Na daljših oddihih bi postavili zraven šotor ali spali v hotelih. Posledično seveda ne rabim kopalnice, kuhinje itd. Mogoče le en mini plinski gorilnik na kartuše in mizico, da se da kakšno stvar v miru v sede pojesti. Večino nadgradenj načrtujem tako, da bi se dale dokaj enostavno odstraniti in pred potovanjem spet namestiti.

- Budget je okoli 10 jurjev. V to je vključen avto (cca. 5k za spodoben primerek), servis (cca. 1k, da se preventivno zamenja par stvari in naredi dober servis) in cca. 4 do 4 jurjv za predelavo v kamper.

Zdaj pa vprašanja.

- S camperji oz. kampiranjem nasploh nimam izkušenj. Ali je avto te velikosti sploh dovolj velik za 4 člansko družino?

- Ima kdo izkušnje s predelavo takšnih enoprostorcev? Ali pa vsaj kakšne kul slike. Mislim, da sem sicer pregledal že cel internet :) ampak vseeno, mogoče se najde kakšna kul ideja za postavitev. Imam sicer dokaj fiksno idejo, kako bi zadevo postavil, ampak vsak navdih je dobrodošel :)

- Kako je z gretjem. Nameravam vgraditi webasto. Na bolhi in avto.net sem gledal precej poceni rabljene enote. So ti grelci univerzalni, ali rabim takšnega, ki ustreza točno modelu avtomobila. Vem, da so za dizl in bencin drugačni. Pa kako močnega bi sploh rabil, da nas ne bo zeblo niti pozimi.

- Gledal sem veliko vodičev za predelavo kombijev v kamperje in vsi kombi prej izolirajo. Ali je enoprostorce tudi dobro dodatno izolirati, glede na to, da so že serijsko malo boljše narejeni kot tovorni kombiji?

- Ali se mi splača investirati v dvižno streho? Videl sem, da obstajajo univerzalni kiti, ki se jih da z malo truda in iznajdljivosti zmontirati na vsak avto. Pa tudi C8 z dvižno streho sem že videl. Je kdo že delal kaj podobnega? Strošek je kar konkreten, ampak potem bi lahko otroke dal v zgornje "nadstropje", spodaj pa bi bila zložljiva postelja za 2 odrasla.

- Ena od idej je, da bi na avto zmontiral tendo. A lahko pričakujem kakšne probleme, glede na to, da streha ni povsem ravna? Ali enostavno kupim eno univerzalno tendo in malo prilagodim nosilce?

Hvala za odgovore. Bom zelo vesel vaših komentarjev :)

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

Otroci hitro rastejo. Za štiri, bi jaz predlagal najmanj nekaj kar je dolgo okoli 5 m in ima dvižno streho zaradi zahtev, ki jih imaš.
Če že ne gledaš vwjev, potem predlagam, da namesto enoprostorcev poskusiš premisliti o Opel Vivaro... in podobnim. Po mojem, bo katerikoli od enoprostorcev premajhen, sploh če ne bo zgornjega nadstropja.

Se mi pa zdi, da bo predelava dražja, kot pa kupiti že ustrezno vozilo. Je pa to seveda stvar vsakega posameznika.
Več glav več ve

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

Hvala za nasvet. Tudi Trafice/Vivarote sem že gledal. Za dobrih 10k do 15k se dobi tudi že kak tovarniško predelan. Problem je, ker imajo vsi not neke kuhinje in omarice, ki se meni zdijo samo potrata prostora. Poleg tega sem potem že v T5 teritoriju s ceno.

Kar se tiče ocene stroškov. Je cca. 5k realna vsota za predelavo z pop topom vred?

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

V zgornjem prostoru sem mislil imeti manjšo posteljo za tamale. Mogoče celo po širini. Tisti šotori se mi ne zdijo simpatični (ločen prostor, neudobno, če dežuje...). Potem bi že raje večji kombi, se mi zdi manjši kompromis kot šorot.

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

8) Živ 8)
To,kar trenutno gledaš je kar drago za vzdrževat,zato je bolje da se začneš spogledovati s čim bolj trpežnim.Za to kar si napisal bi bila primerna štirica ali petica,saj sta malo višji od peugeotov in citroenov za še več konforta pa si lahko umisliš eno trojkico,ker za tvoj proračun dobiš že dober avto.
Ideja [640x480].JPG
Ideja [640x480].JPG (69.28 KiB) Pogledano 10266 krat

Za vse kar si napisal,da v avtu ne potrebuješ,boš čez čas našel prostor in vse tisto kar te na začetku ne moti je čez čas strašno moteče.
ZA PRIJATELJE

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

Pozdravljen.

Glede na to, da si na VW forumu lahko pričakuješ, da bo večina naših odgovorov bolj ali manj kazalo na to znamko. Kar pa ne pomeni, da nisi dobrodošel in da te ne bomo jemali resno. Sam sem v teoriji že kar nekaj prebral, v praksi sem začetnik. No, bom še svoje mnenje napisal.

ikst napisal/-a:S camperji oz. kampiranjem nasploh nimam izkušenj. Ali je avto te velikosti sploh dovolj velik za 4 člansko družino?

Kot je že zgoraj napisano... za štiri bi po moje le rabil malo več prostora. Notranje mere teh avtov najdi, doma z omarami ali škatlami naredi toliko prostora in se spravite vsi štirje noter - ne pozabi na višino. Pa se poskušaj preoblečt, ker kao zunaj pada dež... hitro ti bo jasno... Vprašam te, kje je zadržek za kaj večjega, če želiš kamper? V temi na spodnji povezavi boš našel moj odgovor...
http://vwcampers.si/forum/viewtopic.php?f=51&t=1888&p=19463&hilit=troj%C4%8Dek+psa#p19463

ikst napisal/-a: Ima kdo izkušnje s predelavo takšnih enoprostorcev? Ali pa vsaj kakšne kul slike. Mislim, da sem sicer pregledal že cel internet :) ampak vseeno, mogoče se najde kakšna kul ideja za postavitev. Imam sicer dokaj fiksno idejo, kako bi zadevo postavil, ampak vsak navdih je dobrodošel :)

Postavitev in rešitev je ogromno. Če imaš svojo idejo... hmmm, jaz sem jo imel, napisano in s slikami opremljeno v obliki skoraj seminarske naloge (jo še hranim)... no, delam čisto drugače.

ikst napisal/-a:Kako je z gretjem. Nameravam vgraditi webasto. Na bolhi in avto.net sem gledal precej poceni rabljene enote. So ti grelci univerzalni, ali rabim takšnega, ki ustreza točno modelu avtomobila. Vem, da so za dizl in bencin drugačni. Pa kako močnega bi sploh rabil, da nas ne bo zeblo niti pozimi.

Pri grelcih glej, da so to grelci zraka in ne grelci motorja. Imajo podobna imena a različne funkcije in cene. Grelec zraka je univerzalen, lahko ga vgradiš tudi doma v dnevno. Nekaj pogojev pa je:
- zanj moraš imeti seveda prostor, potrebuje na oko 40x20x20 cm, na spodnji strani obvezno potrebuje izhodne luknje (malo čuden izraz), ker za delovanje porablja zunanji zrak in ven piha izpušne pline;
- zanj moraš imeti ustrezno električno napajanje, v tvojem primeru mora ustrezat elektriki vozila (12V, na bolhi jih je kar nekaj 24V in so kamionski) oziroma elektriki s katero ga boš napajal - sploh dizel popapca kar precej in je priporočljivo imeti dodatni akumulator, kar pa ni nujno....
- zanj moraš imeti gorivo - najbolj idealno je, če potrebuje isto gorivo kot avto in ga kar na rezervoar priklopiš. Če je kontra vgradiš nekam majhen rezervoarček (v teoriji računaj na oko 2 litra na noč)...
Glede na to, da ciljaš na mali kamper bo najšibkejši na bolhi dovolj.

ikst napisal/-a:Gledal sem veliko vodičev za predelavo kombijev v kamperje in vsi kombi prej izolirajo. Ali je enoprostorce tudi dobro dodatno izolirati, glede na to, da so že serijsko malo boljše narejeni kot tovorni kombiji?

Odvisno, koliko vas zebe in koliko vam je poleti vroče. Treba je vedeti, da te izolacije, ki si jih ti zasledil so večinoma nujne, ker pri sampredelavah so zelo pogosto goli avti in bivalni prostor od okolice loči le milimeter ali dva pločevine, ki pa ni ravno znana po tem, da ne prevaja temperatur. Izolacija priporočljiva predvsem zaradi vzdrževanja toplote pozimi.

ikst napisal/-a:- Ali se mi splača investirati v dvižno streho? Videl sem, da obstajajo univerzalni kiti, ki se jih da z malo truda in iznajdljivosti zmontirati na vsak avto. Pa tudi C8 z dvižno streho sem že videl. Je kdo že delal kaj podobnega? Strošek je kar konkreten, ampak potem bi lahko otroke dal v zgornje "nadstropje", spodaj pa bi bila zložljiva postelja za 2 odrasla.

Zložljiva streha... na enoprostorcu je po moje skoraj tako, kot če bi se šel kopat v bano in namesto enega vzel dva jogurtova lončka vode. Dvižna streha je po moje odlična stvar, le na enoprostorcu je za moje pojme škoda denarja (ki ga ni malo), ker še vedno bo gužva kljub kar velikem vložku.... Me pa zanima, kje si videl univerzalne strehe.... daj kakšen link....

ikst napisal/-a:- Ena od idej je, da bi na avto zmontiral tendo. A lahko pričakujem kakšne probleme, glede na to, da streha ni povsem ravna? Ali enostavno kupim eno univerzalno tendo in malo prilagodim nosilce?

v drugem stavku si vse razložil. Tenda se da vgraditi tudi na cliota. Vprašanje je le, koliko je funkcionalna....

Lej, moje osebno mnenje. Direkt, brez dlake. Ne vem, koliko njih se z mano strinja, jaz vidim to takole. Te pa resno opozarjam.... več časa kot boš tukaj na forumu, prej se boš okužil in prej bo VW kombi pr bajti. Zadeva je nalezljiva in neozdravljiva, zato se prej posvetuj z domačimi in prijatelji.

Evo, toliko.

LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

mondxxi napisal/-a:C8
http://ipadphonecatalog.com/citroen-c8/ ... 06#image-1

807
http://www.swotti.com/tmp/swotti/cacheC ... 208072.jpg

Phedra
ne najdem dimenzij..

T4
http://volkswagent4.canalblog.com/album ... difie.html


Tole sem poiskal samo zato, da dobim občutek, koliko manj prostora imajo enoprostorci...
Predvsem se mi zdi problem višina v notranjosti. Že v T4 s spuščeno streho se "plazimo"....


Zanimivo je pa to, da če gledaš dolžine, sploh ni neke hude razlike. V prostoru pa.... ohoho...

LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

Moje mnenje je, da uzemi kombi - obvezno!
Vedno je še nekaj, ki vzameš s sabo... prostora pa vedno premalo - vsaj pri nas ;)

Multivan - Velika postelja - brez kuhinje + dvižna streha za spat

na hitro pobrskano po italianskem oglasniku:
T3 - multivan, dvižna streha
http://www.subito.it/caravan-e-camper/camper-westfalia-vw-como-90957158.htm

T4 - multivan, dvižna streha - V Trstu
http://www.subito.it/auto/volkswagen-t4-multivan-westfalia-2400-d-1993-trieste-90044524.htm

Tale T4 zgleda super!
Porabiš cel budget ampak lahko užgeš in greš direkt pohajat!

Mislim, da si izbral napačen forum, da bi ti svetovali nakup enoprostorca ;)

Fajn se odloči.

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

Hvala za dobre komentarje.

Da se bom okužil z VW kombiji ni straha. Me že zdaj dajejo :) Ampak ko racionalno pogledam na zadevo je stanje tako. Dober T5 je izven mojega budgeta, oz. bi se moral res stegniti. T4 in še posebej T3 sta mi pa ful všeč, ampak prestara. Zadevo bi rad uporabljal za vsak dan, za kar je dokaj nov enoprostorec pomoje idealen.

Me pa zanima, kje si videl univerzalne strehe.... daj kakšen link....


Na googlu se najde par kitov in DIY vodičev.

http://www.diyrvshop.com/Pop_Tops.php
http://www.poptoproofs.co.uk/shop/produ ... f&id=30389

Npr.


Btw, vprašanje. Imata T4 ali T5 vrtljive spredne sedeže, ali je treba to naknadno zmontirati?

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

Multivan T4 z dvižno streho 2000-2003 letnik ni nič prestar za vsakdanjo uporabo. Naš že 6 let služi kot PRVI avto. Dolžina je v primerjavi z enoprostorci enaka. Res da je višina tik pod 200cm, kar še vedno ni ovira za parkirne garaže, se pa pozna pri gibanju v notranjosti.
Več glav več ve

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

Saj ne rečem, da se ne da. Tudi sicer mi je kak dobro zrihtan T3 ful všeč. Ampak v avtu pričakujem tudi nekaj opreme, ki se jo dobi večinoma v novejših modelih. Dobra klima, park senzorji, bluetooth, mp3, soliden motor z vsaj 100kw in podobne fore. Vem, da se da teoretično vse to zmontirati v starejši kombi ampak tak projekt je preveč za mene. Če želim pa VW s takšno opremo moram pa skeširati 20k, kar pa trenutno nisem pripravljen.

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

ikst napisal/-a:Misliš tega, 806?

http://git.me/photo/2014/04/16/11534799 ... e-1996.jpg

807/c8 je v vse strani precej večji. Skoraj 30cm daljši, višji, širši, edino medosna je ostala enaka.


Pozdravljen

Jaz sem imel takšnga...vendar brez dvižne strehe...bencinar...predal sem ga na plin...avto udoben tih...to ja pa tud vse....skoz je neki CRKOVAL...
Potem sem nabavu t4... 4*4...tadolzga....na začetku pogreb...glasn not, pospeški slabi(2.4d)...
notri sem ga izoliral in s tem malo pridobil na protihrupu...
Nato sem se navadu...bol počasne vožnje...dober pregled na cesti...sploh ponoči in ko dežuje...ja ko prehitevaš kamjone nobeden več ne blenda...

NAJBOLJ POMENBNA stvar....vsaj zame nič ne crkuje...318 000 km....te avtomobili so narejeni za večno....razni 806,807,ulyseeji....so plastik fantastk...kolegu se je glih motor na 807 usedu...pa sem mu reku kaj nej kup....he,he...
Najd T4 s klimo...ohranjenga...mora bit 2.5tdi...dej ga čipat na 130 konjev...pa gas..... [smilie=pdt_aliboronz_01.gif]

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

Se kar strinjam z zgornjim prispevkom. Jaz mam tud C8, nekaj čez 200.000 km, pa je kar vse po vrsti začelo crkovat. Avto ma placa noter, ampak spet ne toliko.

Jaz bi ti tud priporočal da vzemi kako T4, pa si zmagal. S prostorom, s spanjem, vsem...
VW BUS je zakon :)

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

trije, rzerjal, ali sta C8 uporabljala kot mini kamper? Oz. sta kdaj spala not?

Sem pa zdaj malo bolj natančno premeril prtljažni del, naredil doma nekaj "simulacij", skic itd. Mislim, da bi sicer šlo z enoprostorcem, ampak res zelo tesno. Predvsem višina je res problem. Sicer še nisem povsem odpisal, ampak vse bolj se nagibam k tem, da malo raztegnem budget in vzamem T5.

Trenutno je pa plan v vsakem primeru enak. Kombi mora biti dovolj majhen, okreten in udoben za vsakodnevno vožnjo, zato bodo vse predelave notranjosti odstranljive.

V prtljažniku bom naredil nekaj podobnega kot je QUQUQU camping box. Dimenzije šlatle bodo cca. 110x120x30, tako, da bo po višini ostalo dovolj prostora. Zadaj bosta 2 velika predala, ki se potegneta ven. V enem bo mini gorilnik na kartuše, za kak čaj ali juho, špagete... Zraven bo zmontiran tank za vodo, umivalnik in zunanji tuš.

V drugem predalu bo prostor za hladilnik, posodo, kak prenosni žar itd. En predal bo imel pokrov, tako, da bo lahko služil kot pult za kuhanje, šank...

Na zadnjem delu škatle bom pa naredil vratca na zgornjem delu, tako, da bosta not še 2 prostora dostopna iz kabine. V enega grejo dodatni akumulator, varovalke in 220v inverter. Drugi je zaenkrat še prazen. Vrh škatle bo čez dan služil kot klopca za sedenje, čez noč pa kot zadnji del postelje.

Trenutno ravno rišem načrte, bom objavil gor 3d skice, ko končam. Je pa cilj, da imam škatlo spravljeno nekje v garaži, pred roadtripom pa jo enostavno vržem not in fiksiram.

Moram dobiti tudi še točne mere za T5. Ima mogoče kdo kakšne bolj podrobne slike notranjosti z merami? Rad bi videl na kateri točki se v multivanu ven potegne tista mizica, kakšna je točna širina med koloteki in koliko visoki so sedeži, če jih zložiš oz. podreš.

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

Spal sem v svoji štirki...je uredu za prespat...nekega luksuza pa ni...
Če gre nabav petko...pa še to bo vse na tesno ker ste štirje...opcija je kupit strešni šotor...
Jst sem nabavu Hymerja 544 oldija...podobn kot ga ima TROUBL.....POEZIJA :lol: :lol: :lol:

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

8) Živ 8)
Tudi 5ka ni preveč radodarna s prostorom,a ta varianta,ki si jo opisal ni slaba,saj podobno trenutno uporabljam sam,a samo začasno,saj ko so sedeži zloženi in čeznje narejena postelja sem zelo visoko,ker je postelja v višini stekel.Trenutno sem v fazi pogajanja z mizarji,pa da vidim kakšna bo cena za kopijo westfalijinga pohištva,kateri mi trenutno najbolj roji po glavi.
Če se odločiš za T5,malo premisli,če bi vzel multivana,saj je potrebno zaradi malo več plastike in zložljive mizice odšteti kar veliko več evrčkov,kot pa ,če vzameš malo bolje opremljenega transporterja.Splača se malo premisliti in prebrskati po ponudbi.
ZA PRIJATELJE

Re: C8/807/Phedra - zbiram ideje

ideja, koliko imaš cca. prostora, ko je postelja postavljena? Pa kaj omejuje posteljo? Škatla s predali ali sedeži, čez katere gre plošča?

Glede modela pa še nisem odločen. Multivan mi je všeč ravno zaradi mizice, vrtljivih sedežev itd. Če kupim transporterja bom verjetno moral precej tega naknadno vgraditi.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost