Homologacija tovorniškega v kamperja (novo odštekano pravilo?)

Zadnjič sem klical na AMZS, ker me je najprej zanimalo za 100% če lahko vgradim v kombi okna iz drugega vozila. Če koga zanima, odgovor je bil DA dokler ima okno tisto oznako na steklu, da je primeren za vozilo (kar ima že vsako danes kajne).

No ampak to ni tematika te teme, po nekaj vprašanjih mi gospod še omeni, da moram, preden se lotim predelave po novem pridobiti neki papir, da je to tovorno vozilo sploh primerno za predelavo v potniško oz. kamperja??? To naj bi bilo zdaj trenutno pravilo in ta papir oz. potrditev mora izdati proizvajalec vozila (v mojem primeru Mercedes). Ta potrdilo naj bi obsegalo, da je to vozilo (N1) primerno za prehomologacijo v kamperja (M1), ker kamper naj bi bil potem potniški avto. Razlika naj bi bila v tem, da so za potniško vozilo bolj stroga merila kot je zavorni sistem, hrup motorja in ostale klobase.

Rekel mi je naj pokličem na uradnega zastopnika za Mercedes kar je očitno autocommerce. Prej sem poklical še podjetje, ki se ukvarja z predelavami vozil in mi je gospod iz Novega Mesta res potrdil, da obstaja ta pravilo.

Klical na autocommerce kjer sem govoril z 2 človekoma in nobeden ni imel pojma o čem govoril. Govoril sem še celo z nekim človekom za katerega mi je iz AMZS homologacije rekel ime in priimek, da ga kontaktiram glede tega. No ampak ta človek na autocommerce (razlagal še kako ljudje pod kozolcem kar sami vgrajujejo okna) totalno ni imel pojma o tem novem pravilu in o čem govoim. Naj bi prvič slišal čeprav so me vsi napotili tja in da morajo oni izdati ta papir (seveda spet proti plačilu) - če ga sploh izdajo! Mogoče jim ga sploh ni treba oz. zgleda je vse malo v zraku od česa je to res odvisno oz. kako se odločijo. Na koncu sem spet kontakiral AMZS homologacije in razložil, da tisti ljudje na autocommerce nimajo pojma o tej zadevi???

Moram pa vsaj rečti, da so bili na AMZS homolgacijah res prijazni in razložijo kar vredu vse bolj v detajle. Je pa omenil, da ta potrdilo za Mercedese ponavadi ni take težave kot za VW. So pa tudi celo na AMZS rekli, da jim je to novo pravilo neprimerno, neživljensko in da ga bodo probali povoziti.

Trenutno se je tukaj ustavilo in zaenkrat še nisem prišel do zaključnih dejstev te uganke. Se nadaljuje?

Je kdo že slišal kaj o tem?

Re: Homologacija tovorniškega v kamperja (novo odštekano pravilo?)

Na Porsche nimajo pojma.



From: Martin <@gmail.com>
Sent: Thursday, August 5, 2021 9:36 AM
To: Vrecar Tone (PSLO - SI/Ljubljana) <tone.vrecar@porsche.si>
Subject: Re: FW: [EXT] FW: Prehomologacija vozila



Pozdravljeni!



Hvala za vaš hiter odgovor.

Pri predelovalnih vozil sem že spraševal, vendar sem dobil odgovor, da naj se najprej pozanima pri Porsche Slovenija, ali je pri mojemu vozilu takšna predelava, torej iz furgona v avtodom, spremenjeno število sedežev, ipd., sploh dovoljena.

V kolikor to ni mogoče, potem se v predelavo ne bi niti spustil.

V kolikor je to dovoljeno, potem bi seveda z predelavo začel ipd.



Hvala in lep pozdrav,

Spoštovani,



Kot napisano, se pri Porsche Slovenija d.o.o. s predelavami ne ukvarjamo in ne izdajamo potrdil. Tudi nimamo pregledne službe, ki bi predelave pregledovala.



S spoštovanjem in lepimi pozdravi,





Tone Vrečar
Vodja logistike / Logistik Leiter / Head of Logistics
Porsche Slovenija d.o.o.
Tel.: + 386 1 58 25 245
Fax: + 386 1 58 25 228
tone.vrecar@porsche.si

Re: Homologacija tovorniškega v kamperja (novo odštekano pravilo?)

Meni so 1.8.21 odgovorili tako:
Kot smo vam poskušali pojasniti v prvem sporočilu, vam družba Porsche Slovenija, uvoznik za Volkswagen Gospodarska vozila, ne more izdati potrdila proizvajalca za prekategorizacijo iz N1 v M1, ker so osnovne zahteve za homologacijo M1 bistveno strožje od tistih za N1.
Tovarna v tovrstnih primerih ne odobri prehoda iz kategorije N1 v M1, razen če gre za predelavo v specialna vozila, ko to soglasje pravzaprav ni več potrebno, ker taka vozila spadajo med izjeme.
Kot omenjate, naj bi bilo vozilo strokovno predelano v bivalno vozilo. V kolikor je temu tako, naj za ustrezno homologacijo poskrbi predelovalec. Druga možnost je, da se s primerom obrnete na AVP, ki predstavlja homologacijski organ v Republiki Sloveniji in z njimi preverite možnosti za rešitev.
________________________
PS: gre za T5 L2014.
Pa sem pisal še na AVP, kjer pa še čakam odgovor.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron