Dodatna baterija

Živjo,

imam Transporter t25 z 1.6d motorjem, plan ga imam predelat v kamper.
Zanima me ali je originalni alternator na tem motorju dovolj zmogljiv da napaja še dodatno baterijo (če le to vgradim), ali moram nadgraditi še alternator? Ali imajo westphalia varjante močnejše alternatorje zaradi dodatne baterije?

Hvala za informacije.

lp

Re: Dodatna baterija

Westy ima dva akuja in 65A alternator na dizlu. Meni je pred časom crknil in sem imel ravno 45A doma pa ga vozim že par let. Res pa je, da nimam večjih porabnikov, razen radia in kakšen telefon za napolnit. Ostalo dela vse na plin. To je moja izkušnja, bo pa še kak štromar povedal kaj ke dobro ali slabo.. :D
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Dodatna baterija

Če je alternator 65A, pomeni da lahko napaja porabnike do porabe tega toka. Če porabniki potrebujejo več, kradejo iz akumulatorja. Stalni porabniki med vožnjo so recimo luči. Standardna kratka potrebuje 45W , torej za dve je potrebno 90W, torej je poraba 7A. Zadnje pozicije porabijo še dodatnih 20W, kar znese 1,5A. Vse te stalne porabnike je potrebno odštet od toka, ki ga zmore alternator. Ostanek je lahko namenjen polnjenju akumulatorjev. Seveda je pa potrebno vedeti tudi to, da se akumulator v vozilu ne polni ves čas z enakim (velikim) tokom. Če je recimo po nekaj dneh kampiranja bivalni akumulator izpraznjen, bo po vžigu motorja na začetku res lahko potegnil nekaj večji tok ranga 30A, vendar po parih minutah polnilni tok pade. Vsekakor za navaden bivalni GEL ni ravno zdrav previsok dolgotrajen polnilni tok. Torej kar pogumno. Vgradit dodatni akumulator in z obstoječim alternatorjem imeti v glavi, da med vožnjo, ko delajo luči, ventilator, brisalci ne ostane prav veliko za polnjenje. V skrajni sili zamenjaš alternator za močnejšega.
Več glav več ve

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost