Vw T3-sklopka drsi

Pozdravljeni!
Tezav z vsem po vrsti se ocitno ni konec :(
Danes sem se odpravil na morje na dolgopricakovani dopust z mojo T3. Jko...
Do zdaj je vse delovalo brez problema.. Danes pa na poti iz Maribora v Pulo.. Tik pred ciljem kar naenkrat zacne po malem drseti sklopka :(.. Sedaj vec nevem ali bom sploh prisel nazaj domov :(
Sedaj mi druga ne preostane kot da jo tukaj v kempu menjam..
Imam pa vprasanje.. Ali menjam samo lamelo ali tudi potisno plosco?
In pa ce je mogoce kak mojster kje v blizini Fazane da bi to malo pogledau?
Hvala vsem ze v naprej za pomoc!

Re: Vw T3-sklopka drsi

Če ti je šele začela drseti boš prišel do doma, samo vozi tako da čim manj drsi. Če ti kje pušča olje in masti lamelo potem je kriza.
Če želiš čim ceneje priti skozi daj samo obnoviti lamelo (če so vzmeti še dobre, ti samo zamenjajo oblogo podobno kot na zavorah), drugače menjaj vse (lamelo, potisno ploščo in potisni ležaj). Ko boš imel razdrto menjaj še semering pri vztrajniku in na vstopni gredi menjalnika.
V hotelu sem samo gost, v mojem kamperju pa sem tudi doma!

Re: Vw T3-sklopka drsi

Problem je ker sem jaz v Puli, v Fažani v kempu, do doma pa imam 350km.. Do Maribora.
Strah me je da se mi kje na sredi poti do konca pokvari in nebom mogel vec nikamor :(
Zaj ce noter lamelo masti.. Nevem kaj naj recem :/

Re: Vw T3-sklopka drsi

Komplet sklopke (lamela, plosca,potisni lezaj) se dobi ze za 80-100€ (luk, sachs..)
Poglej se hidravlicni cilinder na menjalniku da kje ne slezi olje z njega.. ali pa z cilindra nad pedalkami.. ce parkrat zaporedoma pritisnes/napumpas pedal sklopke in potem stisnes se zmeraj drsi ali prime? Ce prime za nekaj casa potem ti nekje pade pritisk oziroma ti spusca olje na cilindru... Lahko pa tudi da semering spustil pa olje prislo na lamelo...

Re: Vw T3-sklopka drsi

coka napisal/-a:Komplet sklopke (lamela, plosca,potisni lezaj) se dobi ze za 80-100€ (luk, sachs..)
Poglej se hidravlicni cilinder na menjalniku da kje ne slezi olje z njega.. ali pa z cilindra nad pedalkami.. ce parkrat zaporedoma pritisnes/napumpas pedal sklopke in potem stisnes se zmeraj drsi ali prime? Ce prime za nekaj casa potem ti nekje pade pritisk oziroma ti spusca olje na cilindru... Lahko pa tudi da semering spustil pa olje prislo na lamelo...


Ne vem če sem te prav razumel, drsenje nima veze z cilindrom pri pedalkah, ker če bi to bilo kaj s tem ne bi odvojila ne pa drsela.
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Re: Vw T3-sklopka drsi

Drugače pa Istra ni problema ima kar nekaj poznanih.

Robi iz Pule (poceni in fer) ima dvigalo, Vedran iz Vodnjana nima delavnice ima pa prijatelja pri katerem se lahko dela.

Bilo katerega kličeš jim povej da sem te jaz napotil, če nobenega od njih ne dobiš javi bom še koga poiskal.

Pa srečno.
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Re: Vw T3-sklopka drsi

Anton aus napisal/-a:
coka napisal/-a:Komplet sklopke (lamela, plosca,potisni lezaj) se dobi ze za 80-100€ (luk, sachs..)
Poglej se hidravlicni cilinder na menjalniku da kje ne slezi olje z njega.. ali pa z cilindra nad pedalkami.. ce parkrat zaporedoma pritisnes/napumpas pedal sklopke in potem stisnes se zmeraj drsi ali prime? Ce prime za nekaj casa potem ti nekje pade pritisk oziroma ti spusca olje na cilindru... Lahko pa tudi da semering spustil pa olje prislo na lamelo...


Ne vem če sem te prav razumel, drsenje nima veze z cilindrom pri pedalkah, ker če bi to bilo kaj s tem ne bi odvojila ne pa drsela.


Malo sem zamenjal.. na hitro prebral pa sem mislo da ne odvoji..

Re: Vw T3-sklopka drsi

Kje ti pa pedal prime..
Ce je sklopka fuc je najboljse da poklices koga tam dol in menja... Tako k je anton rekel....
Lahko pa nekaj probas, mogoce bo za se resit do doma. Cilinder skopke na menjalniku odsravfaj (dva vijaka) in na ta dva vijaka daj na vsakega eno debelo ali dve tanki podlozki. Podlozke daj med cilinder in nosilec. Tako da bo cilinder v bistvu po tem ene pet milimetrov visje na nosilcu. Na ta nacin rocico na menjalniku bolj sprosti in se noter vilice bolj vdajo kar pomeni, da kos malenkost bolj stisne obrabljeno lamelo in manj drsi ali pa sploh ne. Tako sem jaz resil za silo enkrat in je blo bolje.
Malo dela, mali poseg, mogoce bo pa delovalo...

Lp, boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: Vw T3-sklopka drsi

Lep pozdrav!
Hvala vsem za pomoč! Cilinder sklopke sem malo podložil, tako kot je rekel Boro(hvala za nasvet!) in prišel do Maribora skoraj brez problemov, saj je v 4brzini kje na kakšnih klancih začela drset in sem moral vožnjo prilagajat ,tako da ni drselo. Skratka sem z kombijem doma!!
Zaj pa me zanima zakaj bi sklopko kr tako skurlo, saj še ni bila tako slaba. Res je, da je kombi bil orginal 1.6D 37kw, sedaj pa je noter vgrajen 1.9D 47kw motor. Komplet sklopka z vstrajnikom in potisno ploščo je ostala od 1.6D motorja.
A bi bilo sedaj pri menjavi bolše nabavit 1.9D sklopko od golf 3? Je kakšna razlika med 1.6D in 1.9D sklopko?

Re: Vw T3-sklopka drsi

favodriver napisal/-a:Lep pozdrav!
Hvala vsem za pomoč! Cilinder sklopke sem malo podložil, tako kot je rekel Boro(hvala za nasvet!) in prišel do Maribora skoraj brez problemov, saj je v 4brzini kje na kakšnih klancih začela drset in sem moral vožnjo prilagajat ,tako da ni drselo. Skratka sem z kombijem doma!!
Zaj pa me zanima zakaj bi sklopko kr tako skurlo, saj še ni bila tako slaba. Res je, da je kombi bil orginal 1.6D 37kw, sedaj pa je noter vgrajen 1.9D 47kw motor. Komplet sklopka z vstrajnikom in potisno ploščo je ostala od 1.6D motorja.
A bi bilo sedaj pri menjavi bolše nabavit 1.9D sklopko od golf 3? Je kakšna razlika med 1.6D in 1.9D sklopko?

Da še dodam. Sklopko in vztrajnik sem pustil ob menjavi od 1.6D motorja zato, ker mi od 1.9D ni pasalo gor na T3 menjalnik. Sklopka je bila takšna kot je v tem posnetku.

Kaj mi priporočate naredit?

Re: Vw T3-sklopka drsi

Po katalogu ima golf 3, 1.9D 210mm ali 200mm lamelo z 24 zobmi, in dva tipa sklopke, odvisno od letnika... za t3 1.6D pa kaze 215/220mm z 24 zobmi oziroma za vse t3 dizle bi naj bila ista..
Kako pa je v praksi pa ne vem tocno.. mozno da pase katera druga/vecja lamela tudi gor.. odvisno koliko proste povrsine je se na vztrajniku in kosu..
Zadnjič spremenil coka, dne 06 Avg 2019 13:12, skupaj popravljeno 1 krat.
Priponke
Screenshot_20190806-130325_Samsung Internet.jpg

Re: Vw T3-sklopka drsi

Po teh podatkih ima 1.9D 1y manjsi navor
od 1.6td jx...
Volkswagen Golf 3 1.9 D Engine Technical Data ... Engine Code : 1Y ... Maximum torque : 124 Nm or 91 lb.ft @ 2000 rpm.
Priponke
engine diagram JX.JPG.jpg
engine diagram JX.JPG.jpg (37.47 KiB) Pogledano 2388 krat

Re: Vw T3-sklopka drsi

Na forumu pod Tehnicna vprasanja in odgovori najdi mojo temo TDI sklopka v T3... tako nekako je naslov. Ali pa v mojem podpisu na spletni strani v zavihku "delavnica"... Ti bo vec jasno glede sklopke in tudi odgovore, kako resit problem preobremenjene sklopke.

Lp, boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: Vw T3-sklopka drsi

Všeč mi je, da je tisto s podložkami delovalo in si prišel domov. Za izhod v sili je, za kaj več pa ne.... Potreben bo večji poseg...

Vsekakor menjalnik dol. Že ko boš snel menjalnik bodi pozoren, kaj imaš noter. Ali je to prah, ki se sicer drži površin, ali je pa to masten prah. Torej bodi pozoren, da ti kje ne masti noter. Lahko da niti ne boš videl izvora, ker ko se sklopka med vžnjo vrti, tudi če zelo malo kje pušča, centrifugalna sila to razmeče okoli... Tako kot je bilo napisano - ne škodi, če se semeringa (na motorju in mnejalniku) preventivno menjata.

Kakor se pogovrajam, pri 1,9D motorju praviloma nebi smelo biti težav s sklopko od 1,6 ali 1,6TD. Motor je močnejši, ima več navora, a vseeno ne toliko, da sklopka nebi zdržala. Zakaj tebe heca in drsi je lahko več vzrokov. Nekateri potisne ležaje med montažo nabašejo z mastjo, mažejo tudi osovino na debelo... ko se to vrti z 3000 obrati vse razmeče okoli in namasti tudi komplet sklopko. Pri montaži obvezno paziti na higieno. Kaj mislim s tem... Jaz med montažo vztrajnik in potisno ploščo operem s čistilom za zavore, obrišem s čisto krpo (oprana bombažna spodnja majica je zakon), pri tem pa niti dvakrat ne obrišem z istim delom krpe. Nove lamele in očiščenih delov se dotikam samo z čistimi rokavicami (imam tiste medicinske za enkratno uporabo). Tudi s čistimi rokami jih ne primem - pač poklicna deformacija, ker vem, da imamo roke vedno mastne, tudi ko so umite in puščamo mastne madeže, kjer se dotikamo.... OK, morda je malo pretiravnaja, ampak na stične dele komleta skolopke res ne sme priti maščoba. Možno je tudi, da je ta potisna plošča, ki jo imaš gor, že od prej preživela že drugo, tretjo lamelo in nima več tiste moči, ker se material utrudi...

Kakorkoli, čaka te menjava.... Tako, kot je napisal @Enci - navor je tisti, ne moč. Potisna plošča od TDI je vseeno močnejša in zdrži večji navor. Vprašanje, koliko je vgradnja kompleta TDI ekonomično upravičena. Jaz sem se šel tole zato, ker sem dobil skupaj z motorjem dokaj novo sklopko in sem samo WBX lamelo kupil. Ti bi rabil vztrajnik, lamelo, potisno ploščo... Ne vem.... Ali pa dati nov komplet od 1.6 motorja. Praviloma deluje. Edino, če bi probal raziskati, če je razlika v potisnih ploščah za 1.6 in 1.9 motorje - fizično mislim da sta enaki, kako je pa z močjo vzmeti pa ne vem... lahko, da je od 1.9 močnejša in daš to noter...

LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: Vw T3-sklopka drsi

Ja res je pomagalo da sem prišel domov, hvala!!!!
Hvala za pojasnila, bom pozoren pri demontaži menjalnika. Torej bi načeloma če dam noter novo lamelo, potisno sklopko in potisni ležaj od 1.6D / TD skorajda moglo bit vredu?
Semeringe pa sem tako ali tako imel namen zamenjat, na aksah že puščajo olje, kateri pa ne pa jih bom kar preventivno zamenjal.
A bi se splačalo če bi kje dobil rabljen vztrajnik in potisno ploščo od 1.9TDi, jaz pa potem dokupim le WBX lamelo? Verjetno vprašanje ali bi dobil še dovol dobra.
Kaj pa recimo Golf 4 1.9TDI in pa SDI..imata enak vztrajnik in potisno ploščo?

Re: Vw T3-sklopka drsi

1.9 d motor nima sans da skuri sklopko od 1.6d,jaz sem z mojo naredo 30k km jo vrgel ven zaradi menjave menjalnika in je se vedno kot nova, pa nakoncu je ze bil motor 1.9 z turbino
Živeti brez kombija je mogoče,vendar brezveze!

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov

cron