Re: VW T3 1.6D - okvara :(

Kaj pa vodilo v katero gre sipka za olje je iz 1.6 ali 1.9? Ker ce ni ista dolzina bo sipka prisla nizje al visje.. Ce je karter in oljna crpalka od 1.6d je najbolse da spustis vso olje ven in vlijes nazaj starega.. Ob menjavi olja in oljnega filtra bi naj slo not 4,5litra olja. Potem pa poglej do kod bo segal nivo na sipki in si oznacis - max.Tak sem resil na mojem ker nimam original sipke. Na pokrovu ventilov imas gumijasto ali "plutovinasto" dihtungo? Jaz sem dal gumjasto, scisto z bencinom in namazal z tesnilom pa drzi, prej pa je tudi malo slezelo olje. Moras najprej pritegnit vijake nato pa zategnit sredinske vijake potem pa se na straneh.. Mozno je da ne vzge ko nekaj casa stoji, da ne vklopi grelnih sveck, ker senzor zazna da se topel motor vendar ne dovol za samovzig nafte. Probaj odklopit senzor da bo skozi grelo svecke ob kontaktu pa bos videl ce bo takoj vzgal.. Ce se pri pokrovu za olje malo kadi ko odpres, mogoce da oddusek zadelan, sicer ce vroc motor se tak malo skadi ven..

Re: VW T3 1.6D - okvara :(

Za temperaturo vode pa poglej ce ima konektor vredu stik.. ali pa da se ni senzor zamenjal med menjavo cevi.. ce na konektorju povezes oba kontakta lahko preveris ce naraste kazalec za temperaturo ko das kontakt..

Re: VW T3 1.6D - okvara :(

Vodilo in šipka, oboje je prestavljeno iz 1.6 na 1.9...tako da je tako kot je bilo prej.
Tole z oljem bom poskusil vse odlit in na novo nalit, da dejansko vidim koliko bo olja noter.
Na pokrovu ventilov imam cisto novo gumjasto tesnilo. Je pa res da je tako trdo in čudno narebrano. Bom poskusil nabaviti drugega novega od kakšnega drugega proizvajalca.
Ko sem senzorja za temperaturo odklopil, da ob kontaktu skozi greje, vžge takoj.
Ko je motor mrzli se ne kadi cisto nic...ko je pa vroč pa da odpreš čep na pokrovu ventilov se ven skadi, nato pa ko je odprt se ven le malo kadi tak skozi.
Odduščki so bili vsi očiščeni tako da mislim da nebi smelo biti kaj narobe.

Re: VW T3 1.6D - okvara :(

Pri tesnilu pokrova sem jaz dobil zraven nove navojne palice in jih zamenjal, sem pa pod matice mogo dat se podlozke ker dugace ni dovol stisnilo, je bilo prej konec navoja kot pa je matica zategnila.. Mozno da so batni obrocki ze slabi ali pa je bil pregret motor, lahko tudi da spusca dihtunga na glavi..

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron