Napisal/-a Boro
Očitno nisi prebral mojega posta, kako se to popravi.... saj vem, da nakladam in se včasih razpišem še preveč in se komu ne da brat... kakorkoli, tam piše....
Cilinder sklopke je s cevko povezan z glavnim cilindrom zavor, ki se nahaja za števci armaturne plošče. Tekočino (olje) si cilindra delita, kar pomeni, da v kolikor skrbimo, da je v posodici zavorne tekočine dovolj olja, s tem skrbimo tudi za hidravlični sistem sklopke. Vse skupaj je narejeno tako, da ko tekočine prične v posodici zmanjkovati in pride do skrajne spodnje meje, ko je skoraj popolnoma prazna, tekočina ne odteka več v cilinder sklopke in je tam zmanjka. Tisti nujni minimum ostane za zavore.
Isti cilinder je za zavore in za sklopko.... torej če heca, bi znalo hecat tud pr zavorah...
Da je pa v prostem teku pedal trd.... če se spomnim, si ti neki lani ali predlani imel težave z vakuumom, če se spomnim se ti je nek konektor zlomil na vakuum pumpi al neki podobnega..... ta isti vakuum je ravno zato, da ojača učinek zavor in olajša pritisk na sklopko. Če vakuum malo heca, v prostem teku nima tistega powerja in dela na minimumu... no, mogoče pa potem res ne ojača pritiska na zavore in je zato pedal trši (je treba bolj pritisnit da je učinek).... Ko daš pa gas, motor zapoje in je tud vakuum večji oziroma močnejši, ker vakuum pumpa bolj dela...
lej, na glas v bistvu razmišljam... mogoče brcam mimo, za razmislek pa mogoče bo....
LP; Boro
https://sites.google.com/site/t3boro/Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)