Sklopka T3

Na dopustu sem opazil, da mi začne sklopka popuščat, če jo držim v koloni, med vožnjo dela vse normalno. Sklopka je bila zamenjana lani. Malo me je panika, da ne bi kaj crknilo po poti, vendar je bilo za domov večina avtocesta in je nisem prav veliko potreboval. :D Se komu sanja kaj je fora, je kaj z zajlo, bo kmalu vse skupaj crknilo ali je kje drugje problem?

lp
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Sklopka T3

Ko je spuščena, sistem ni pod obremenitvijo, če jo na kratko pritisneš in spustiš (menjava prestave) gre sem in tja in je....

Ko pa jo tiščiš neki časa je pa hidravlična tekočina pod pritiskom in če so tesnila kjerkoli na sistemu malo slaba, lahko tekočina uhaja mimo in počasi popušča.... a si preverjal hidravlično tekočino??? Če manjka bi pomenilo, da pušča nekam ven iz sistema, če ne manjka potem "beži" mimo noter v hidravličnem celindru....

ugibam. Prva stvar, ki mi pade na pamet....

morda je rešitev kot na dlani.....
viewtopic.php?f=19&t=2772

LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: Sklopka T3

O, hvala bi znalo bit, da je tole ja. Se mi je že včasih zgodilo to kar si opisoval, da je pedal prej zagrabil, če sem ga držal, naprimer v križišču. Misliš, da je kaj povezano tudi s tem, da v prostem teku pedal za zavoro postane trd? Je to isti sistem in lahko tukaj zgubljam moč iz servo ojačevalnika?
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Sklopka T3

Očitno nisi prebral mojega posta, kako se to popravi.... saj vem, da nakladam in se včasih razpišem še preveč in se komu ne da brat... kakorkoli, tam piše....

Cilinder sklopke je s cevko povezan z glavnim cilindrom zavor, ki se nahaja za števci armaturne plošče. Tekočino (olje) si cilindra delita, kar pomeni, da v kolikor skrbimo, da je v posodici zavorne tekočine dovolj olja, s tem skrbimo tudi za hidravlični sistem sklopke. Vse skupaj je narejeno tako, da ko tekočine prične v posodici zmanjkovati in pride do skrajne spodnje meje, ko je skoraj popolnoma prazna, tekočina ne odteka več v cilinder sklopke in je tam zmanjka. Tisti nujni minimum ostane za zavore.

Isti cilinder je za zavore in za sklopko.... torej če heca, bi znalo hecat tud pr zavorah...

Da je pa v prostem teku pedal trd.... če se spomnim, si ti neki lani ali predlani imel težave z vakuumom, če se spomnim se ti je nek konektor zlomil na vakuum pumpi al neki podobnega..... ta isti vakuum je ravno zato, da ojača učinek zavor in olajša pritisk na sklopko. Če vakuum malo heca, v prostem teku nima tistega powerja in dela na minimumu... no, mogoče pa potem res ne ojača pritiska na zavore in je zato pedal trši (je treba bolj pritisnit da je učinek).... Ko daš pa gas, motor zapoje in je tud vakuum večji oziroma močnejši, ker vakuum pumpa bolj dela...

lej, na glas v bistvu razmišljam... mogoče brcam mimo, za razmislek pa mogoče bo....

LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: Sklopka T3

Sem prebral, sem. :D Ampak pri meni vakum dela dobro do ojačevalca, tekočine je tudi dovolj v posodi, pogovarjali smo se že tudi o tem, da ojačevalec bolj redko crkuje. Zato sem spraševal, če imata še kaj drugega mogoče tudi skupnega in je ena napaka za dve težavi..
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Sklopka T3

NoName napisal/-a:....., da mi začne sklopka popuščat, če jo držim v koloni, med vožnjo dela vse normalno......lp


Kaj pa če je sploh ne stisneš nikoli do konca. No, vsaj veš ne, da je ne stisneš do konca.... tole poglej....



lej, pač razmišljam.... ne vem pa, kako bi to bilo z zavorami povezano... vsaj ne vem še.... mogoče kaj natuhtam...

LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: Sklopka T3

Sklopka in bremze imata skupno samo posodico za olje vse drugo je ločeno, če ti popušča pri daljšem držanju potem je lahko slab cilinder sklopke pri pedalki ali pa tisti na zvonu.

https://www.pps-shop.at/de/bus/bus-t3/h ... t?c=170284

https://www.pps-shop.at/de/bus/bus-t3/h ... 3?c=170284
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Re: Sklopka T3

Evo, trenutne razmere sem izkoristil za delo na kombiju. Ker mi je sklopka začela fajn nagajat, sem se odločil za menjavo glavnega cilindra. Zakaj glavnega? Ker sem opazil nekaj kapljic pod volanom.
Po menjavi je pa nastal problem, saj je sklopka še bolj mehka in komaj spravim v prestavo. Ne prime do konca. Sistem odzračen in tekočina ne zginja.. To pomeni, da je tudi pomožni cilinder zanič?

Ali je mogoče krivo, to da je označen del na sliki malenkost daljši na novem cilindru?
B25DC7B1-842C-42EB-AD70-7DC0B7873C4C.jpeg
B25DC7B1-842C-42EB-AD70-7DC0B7873C4C.jpeg (44.23 KiB) Pogledano 7104 krat
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Sklopka T3

Na mojem Audiju sem večkrat improviziral dokler nisem popravil:
Na odzračevalni vijak pri sklopki daš dovolj dolgo cev, ki jo napolniš z zavorno tekočino. Drugi del cevi dvigneš nad posodico z zavornim oljem, odviješ prezračevalni vijak in pihneš v cev. Če je prekratka jo večkrat napolni, da ne dobiš še več zraka v sistem (pred polnjenjem zategni odzračevalni vijak).
Če lahko nastavljaš hod na cilindru ga nastavi tako, da je luknjica za zajem tekočine iz posodice odprta ko je pedal v zgornjem položaju - ko boš pihnil v cev tekočina gladko teče, upoštevati pa moraš da je luknjica mala in teče počasi.
Če se upira je os na cilindru pomaknjena preveč v cilinder.
Dolžina na zadnji strani ne bi smela biti problem če je notranji fi cilindra enak kot pri starem in hod pedala enak.
V hotelu sem samo gost, v mojem kamperju pa sem tudi doma!

Re: Sklopka T3

aha, hvala za dobre nasvete. Sej odzračevanje se naredi pri vijaku, ki drži kovinsko cev na cilindru, ali sem vse skupaj napačno delal? :)
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Sklopka T3

Zanimivo. Jaz že celo življenje odzracujem brez vseh teh pomagal. Pač moreta biti dva. En pumpa pedal in ko stisne, drugi odvije prezračevalni vijak. To se ponavlja tako dolgo, dokler ne gre več ven zrak na vijak. Pa olje je potrebno vedno dolivati. Do sedaj sem še vse tako odzracil.

Re: Sklopka T3

Meni je na Tomažev način že uspelo pokvariti glavni zavorni cilinder, drugega pa so mi na isti način na drugem avtu pokvarili na servisu.
Ko se gledal po netu lahko cilinder s slabšimi gumicami pokvariš s "pumpanjem" .
Predno sem kupil orodje sem imel predelan pokrovček posodice za zav. tekočino na katero sem nataknil cev iz kompresorja da je bil v posodi nadtlak 0,50 - 1 bar. Za avto z ABS mora biti pritisk še malo višji.
Če mi ne bi puščalo bi ga verjetno še uporabljal, samo pokrovček z nastavkom pa stane ca. 15 EUR in sem raje dal malo več, ker imaš s to pripravo malo več kontrole nad pritiskom.
V hotelu sem samo gost, v mojem kamperju pa sem tudi doma!

Re: Sklopka T3

Sem prvo misli, da je post namenjen, da vsak pokaže kaj ima od orodja za servis zavore :) :)
Ja za pumpat treba biti previden, vedno pritiskaš pedalko le toliko kolikor jo pritiskaš ponavadi, nikoli do konca, ker zavorni cilinder noter naredi en rob na koncu in ko pumpaš potem do kraja čez ta rob in če ta rob obstaj lahko poškoduješ potem zavorni cilinder oziroma gumico.

No jaz pa tole uporabljam. :) če sem sam drugače, če imam pomagača kar klasika.

https://lincos.si/si/3295-orodje-za-men ... ocine.html
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Re: Sklopka T3

@Anton, sam tukaj govorimo o zračenju sklopke... :D Ima pumpanje pedala sklopke tudi lahko slabe učinke na zavorni boben?
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Sklopka T3

Na zavornega ne, ker v tvojem primeru ne pritiskaš zavore.
Anton je razložil zakaj lahko pokvariš star zavorni cilinder s pumpanjem.
V hotelu sem samo gost, v mojem kamperju pa sem tudi doma!

Re: Sklopka T3

NoName napisal/-a:aha, hvala za dobre nasvete. Sej odzračevanje se naredi pri vijaku, ki drži kovinsko cev na cilindru, ali sem vse skupaj napačno delal? :)

tam se zrači ko se vijak za zračenje odlomi,cilinder pri sklopki ima isti odzračevalec kot zavore na 7 ključ
Živeti brez kombija je mogoče,vendar brezveze!

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost