Sklopka T3

Na dopustu sem opazil, da mi začne sklopka popuščat, če jo držim v koloni, med vožnjo dela vse normalno. Sklopka je bila zamenjana lani. Malo me je panika, da ne bi kaj crknilo po poti, vendar je bilo za domov večina avtocesta in je nisem prav veliko potreboval. :D Se komu sanja kaj je fora, je kaj z zajlo, bo kmalu vse skupaj crknilo ali je kje drugje problem?

lp
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Sklopka T3

Ko je spuščena, sistem ni pod obremenitvijo, če jo na kratko pritisneš in spustiš (menjava prestave) gre sem in tja in je....

Ko pa jo tiščiš neki časa je pa hidravlična tekočina pod pritiskom in če so tesnila kjerkoli na sistemu malo slaba, lahko tekočina uhaja mimo in počasi popušča.... a si preverjal hidravlično tekočino??? Če manjka bi pomenilo, da pušča nekam ven iz sistema, če ne manjka potem "beži" mimo noter v hidravličnem celindru....

ugibam. Prva stvar, ki mi pade na pamet....

morda je rešitev kot na dlani.....
viewtopic.php?f=19&t=2772

LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: Sklopka T3

O, hvala bi znalo bit, da je tole ja. Se mi je že včasih zgodilo to kar si opisoval, da je pedal prej zagrabil, če sem ga držal, naprimer v križišču. Misliš, da je kaj povezano tudi s tem, da v prostem teku pedal za zavoro postane trd? Je to isti sistem in lahko tukaj zgubljam moč iz servo ojačevalnika?
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Sklopka T3

Očitno nisi prebral mojega posta, kako se to popravi.... saj vem, da nakladam in se včasih razpišem še preveč in se komu ne da brat... kakorkoli, tam piše....

Cilinder sklopke je s cevko povezan z glavnim cilindrom zavor, ki se nahaja za števci armaturne plošče. Tekočino (olje) si cilindra delita, kar pomeni, da v kolikor skrbimo, da je v posodici zavorne tekočine dovolj olja, s tem skrbimo tudi za hidravlični sistem sklopke. Vse skupaj je narejeno tako, da ko tekočine prične v posodici zmanjkovati in pride do skrajne spodnje meje, ko je skoraj popolnoma prazna, tekočina ne odteka več v cilinder sklopke in je tam zmanjka. Tisti nujni minimum ostane za zavore.

Isti cilinder je za zavore in za sklopko.... torej če heca, bi znalo hecat tud pr zavorah...

Da je pa v prostem teku pedal trd.... če se spomnim, si ti neki lani ali predlani imel težave z vakuumom, če se spomnim se ti je nek konektor zlomil na vakuum pumpi al neki podobnega..... ta isti vakuum je ravno zato, da ojača učinek zavor in olajša pritisk na sklopko. Če vakuum malo heca, v prostem teku nima tistega powerja in dela na minimumu... no, mogoče pa potem res ne ojača pritiska na zavore in je zato pedal trši (je treba bolj pritisnit da je učinek).... Ko daš pa gas, motor zapoje in je tud vakuum večji oziroma močnejši, ker vakuum pumpa bolj dela...

lej, na glas v bistvu razmišljam... mogoče brcam mimo, za razmislek pa mogoče bo....

LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: Sklopka T3

Sem prebral, sem. :D Ampak pri meni vakum dela dobro do ojačevalca, tekočine je tudi dovolj v posodi, pogovarjali smo se že tudi o tem, da ojačevalec bolj redko crkuje. Zato sem spraševal, če imata še kaj drugega mogoče tudi skupnega in je ena napaka za dve težavi..
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Sklopka T3

NoName napisal/-a:....., da mi začne sklopka popuščat, če jo držim v koloni, med vožnjo dela vse normalno......lp


Kaj pa če je sploh ne stisneš nikoli do konca. No, vsaj veš ne, da je ne stisneš do konca.... tole poglej....



lej, pač razmišljam.... ne vem pa, kako bi to bilo z zavorami povezano... vsaj ne vem še.... mogoče kaj natuhtam...

LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: Sklopka T3

Sklopka in bremze imata skupno samo posodico za olje vse drugo je ločeno, če ti popušča pri daljšem držanju potem je lahko slab cilinder sklopke pri pedalki ali pa tisti na zvonu.

https://www.pps-shop.at/de/bus/bus-t3/h ... t?c=170284

https://www.pps-shop.at/de/bus/bus-t3/h ... 3?c=170284
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov