Re: T4 menjava motorja

2.4 je res lenuh ,za menjavo na 2.5 tdi pa rabiš cel avto iz katerega boš pobral motorni računalnik ,kablovje ,gas pedalo armaturo,skratka cel prednji konec,mogoče je boljša varijanta poiskat vag avto 1.9 tdi v slabem stanju z 90 konji in tistega inplatirati v ta avto ,je občutno ugodnejše,dela pa je približno enako ,in če ga malo načipiraš imaš hitro 120 konjev
Živeti brez kombija je mogoče,vendar brezveze!

Re: T4 menjava motorja

tako je zvon menjalnika je pri vseh enak,če hočeš 6 brzin pa šarana 4x4 komplet noter ,prebiram nemške forume in tega se kar precej dela,čeprav je best kombinacija 2.5 tdi z šaran menjalnikom,,
Živeti brez kombija je mogoče,vendar brezveze!

Re: T4 menjava motorja

bobo1841 napisal/-a:tako je zvon menjalnika je pri vseh enak,če hočeš 6 brzin pa šarana 4x4 komplet noter ,prebiram nemške forume in tega se kar precej dela,čeprav je best kombinacija 2.5 tdi z šaran menjalnikom,,


Tole je tudi zanimivo, samo zadnji diferencial od obeh avtov mora imeti enako prestavno razmerje drugače bo šel visco pa-pa.
V hotelu sem samo gost, v mojem kamperju pa sem tudi doma!

Re: T4 menjava motorja

Ne glede na to, da imam jaz syncrota 2,5 benzinca, ne vem če bi se igral s tem menjavanji gore dole, potem je že boljš dobit enga takega benzinca s 115 konji pa ga predelat na plin pa si s porabo boljši kot s dizlom. Pa še dobra štima je pri benzincu pod malimi obrati pa tudi pri 150km/h po AC. Jaz sem z mojim naredil letos slabih 5k km, za te kilometre se mi ne splača dat plin noter, za kaj več km bi bilo pa dobro.
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Re: T4 menjava motorja

jaka666 napisal/-a:Anton se strinjam!!! Koliko pa stane predelava na plin približno??


Evo ponudbe, ki so jo meni naredili.

Drgač pa kot je Boštjan napisal na jugu je to ceneje samo ne moreš homologirat uradno. Se pa dobi na poljskem poceni komplet pa si sam montiraš, daš samo eno šobo v skupni sesalni kanal in dela, ne pa tako natančno kot v vsak cilinder posebej.

Spoštovani,
veseli nas, da ste izkazali zanimanje za predelavo vašega avtomobila na avtoplin in v predstavitvi prepoznali
prednosti, ki jih tehnologija ponuja. Prepričani smo, da bomo vaše zaupanje v avtoplinsko tehnologijo nove
generacije, ki je proizvedena v podjetju z najdaljšo avtoplinsko tradicijo na svetu, tudi upravičili, saj te
visokotehnološke sisteme uporablja že več milijonov zadovoljnih uporabnikov po vsem svetu.
V vaše vozilo vam vgradimo visoko zmogljivo tehnologijo Tartarini EVO, ki po inovativnem postopku vodi vbrizg
avtoplina v realnem času in tako dosega bistveno boljše izgorevanje, kar posledično rezultira v bistveno nižji
porabi goriva, manjši izgubi moči ter boljših testih emisij od konkurenčnih sistemov.
Zakaj se odločiti za inovativno avtoplinsko tehnologijo Tartarini EVO?
 77-letna tradicija (Aleandro Tartarini je leta 1939 prvi na svetu razvil in predelal vozilo Fiat 508 na
avtoplinski pogon);
 izjemna inovativnost in razvoj (podjetje Tartarini si je v preteklih letih pridobilo sloves vodilnega podjetja
na področju inovacij in razvoja avtoplinskih sistemov),
 inovativen vbrizg avtoplina in tako bistveno nižja poraba goriva, manjša izguba moči ter boljši testi emisij
od konkurenčnih sistemov;
 samonastavljiva krmilna elektronika in tako samodejno nadzorovanje delovanja sistema v vseh režimih
vožnje;
 8 letna garancija, brez omejevanja kilometrov
 kakovostna vgradnja in optimalna tehnična podpora;
 izjemne cene in plačilni pogoji;
 EKOkreditiranje brez stroškov odobritve, brez obresti, prvi obrok šele naslednji mesec, ko ga plačate kar
s prihranki.
Predviden čas vgradnje tehnologije Tartarini EVO v vaše vozilo je med 10 in 12 ur. Nadomestno vozilo je že
všteto v ceno.
Opozoriti vas moramo, da se lahko poraba avtoplina količinsko minimalno poveča napram porabi bencina,
odvisna pa je tudi od letnega časa ter razmerja med butanom in propanom, ki ga točijo na črpalkah. Od
mešalnega razmerja je namreč odvisna kalorična vrednost avtoplina.
Redna cena vgradnje tehnologije Tartarini EVO v vaše vozilo sicer znaša 2.490,00 €, ker pa vam v tem
obdobju nudimo ekskluzivno promocijsko akcijo, v kateri ste ob gotovinskem plačilu upravičeni do 800,00 €
subvencije, lahko cena predelave znaša samo 1.690,00 €. V ceno je vključen ves material, vključno s sistemom
za dodatno mazanje ventilov, delo in DDV.
Financiranje vam nudimo na veliko možnih načinov, kot so plačilo preko POS terminala (Visa, Mastecard,
Maestro, Karanta, Activa, Diners, American Express) in EKO kreditiranje.
EKO kredit NKBM na 24 obrokov je brezobresten in brez stroškov odobritve, plačate samo zavarovanje (3,2 %
od vrednosti kredita). V kolikor si pridobite poroka, ste upravičeni tudi do stroška zavarovanja.
V primeru obročnega odplačevanja preko NKBM, Diners ali American Express se vam na izhodiščno ceno
prizna 700,00 € subvencije (24 x 74,58 €).
PRVI OBROK KREDITA PLAČATE ŠELE NASLEDNJI MESEC, KO GA POKRIJETE KAR S PRIHRANKI!
Za dodatne informacije smo dosegljivi na telefonski številki 031 666 221.
Tartarini Slovenija
Cast d.o.o. PE Celje
Ipavčeva 21
3000 Celje
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Re: T4 menjava motorja

Kakšni nateguni so, kjer dobiš subvencijo. Cene nažgejo tako, da imaš z odšteto subvencijo tako ceno kot prej ko ni bilo subvencij.
Enak primer so peči za centralno kurjavo. Če jo kupiš npr. na Hrvaškem jo dobiš za ceno kot pri nas z odšteto subvencijo (gledal sem Centrometal peči).

Če si vgradil plin v Srbiji je šlo čez homologacijo, moral si imeti papirje od vseh vgrajenih delov, račun za vgradnjo, slovensko potrdilo o tesnosti sistema in plačano carino (kar za HR sedaj ni treba). Če boš šel na ta način se prej pozanimaj na homologacijah če je še možno.
V hotelu sem samo gost, v mojem kamperju pa sem tudi doma!

Re: T4 menjava motorja

Zdravo
Napačna informacija, da ne moreš homologirati plinske napeljave, katero so ti vgradili na jugu!
Iz prve roke :) Sam sem dal mojo Nissan Primero letnik 98 predelat v Novem Sadu v Srbiji. Pri Dori. Brez problema sem na LPP-ju naredil homologacijo. Seveda pa je potrebno računati še na plačano carino.
Še vedno me je prišlo vsaj 30% manj, kot bi bilo pri nas, Predelat sem dal 1.4.16, do danes sem naredil 50kkm, brez težav.
Če koga zanima, lahko napišem tudi podrobnosti

Re: T4 menjava motorja

Je kdo menjaval iz 2.5 bencin na 2.5 TDI?
Imam sicer predelanega na plin, vendar je avtonomija na plin porazna...vsakih 350km sem na pumpi, avstrija je porazno pokrita s plinom, ko vidi hrib iz preventive neha vlect...

Re: T4 menjava motorja

Anton aus napisal/-a:Kateril letnik avta pa imaš je motor AET ali ACU.

Pa daj veči rezervoar za plin noter, kaj pa imaš sedaj.

Avto je 2002, tip motorja ne vem?!

Rezervar je ze sedaj 90l, vendar vec kot 60l se nisem spravil notri..ne vem kaj bi lahko bil vzrok. 10% je rezerve pri prostornini zaradi raztezanja...kje pa sfali se 20% pa ne vem.. :/

Re: T4 menjava motorja

Davor napisal/-a:
Anton aus napisal/-a:Kateril letnik avta pa imaš je motor AET ali ACU.

Pa daj veči rezervoar za plin noter, kaj pa imaš sedaj.

Avto je 2002, tip motorja ne vem?!

Rezervar je ze sedaj 90l, vendar vec kot 60l se nisem spravil notri..ne vem kaj bi lahko bil vzrok. 10% je rezerve pri prostornini zaradi raztezanja...kje pa sfali se 20% pa ne vem.. :/


20% naj bi bilo rezerve. Možno je da imaš kake usedline, vodo... Rezervar izprazni do konca, vzami iz avta, odvij polnilni del in izlij kar je notri. Pazi da se ne vname oz. eksplodira! Malo poglej po netu kaj narediti da se ti kaj naredi. (npr. Bencinske tanke nekateri napolnijo z izpušnimi plini pred varjenjem).
V hotelu sem samo gost, v mojem kamperju pa sem tudi doma!

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron