visokotlačna črpalka goriva

Saj vem... vi mate VW-je, pa verjetno teh težav nimate, pa vseeno...

Na fordu mi je (po vsej verjetnosti) šla visokotlačna črpalka goriva. (Delphi)

zanima me ali mate kake izkušnje s tem...

Kdo bi bil najboljši serviser? Tudi čimbolj ugoden?

Ali se splača kupit obnovljeno, dati svojo obnovit, kupit novo...

Ponuja se mi celo kupit rabljeno iz razbitga avta.....
"Le cesta daje potepuhu sanje,
pa naj tisočkrat mu bo grenek kruh"

Dane Zajc

Re: visokotlačna črpalka goriva

Da te potolažim, tudi VW se kvari, v bistvu skos po malem, samo kot lastnik VWja se na to navadiš in sprijazniš ;)

Obstajajto tudi drugi proizvajalci dizlskih črpalk, kot recimo Bosch, Denso, Siemens.....in verjetno bi se še kakšnega proizvajalca našlo

Re: visokotlačna črpalka goriva

Sem zadovoljen.....ni bila črpalka kriva ampak le senzor odmične gredi. Strošek le 40 eur. :)

Saj vem, da se tud VW kvarjo. ampak mamo v familiji 3 VW, pa je kr mir. K so nove avte kupil. Mam pa dva kolega ki sta kupila golfa 3 in golfa 4 rabljena. Je pa katastrofa. Un je na trojko dal že več kot 2 jurja popravila v treh letih, ta na štirico pa tud že vsaj jurja pa pol.

Ampak ok... fotr ma golf 4 letnik 2000, pa je še zmeraj avto k je neki vreden, so pa pri prjatlu takrat kupil rover 400 za približno enak denar, je pa pred kakimi tremi leti dobil 200 eur za njega...

Dobr, saj res se kvarjo vsi, ampak zelo mi je neumno to k je folk še vedno s pametjo v času konjev in "vsak svojga konja hval" in zamolčijo kvare svojih avtov oz. jih opravičujejo npr. s slabo nafto pa ne vem kaj.... NAPAKE JE TREBA OBJAVLJAT, če hočmo da bodo kaj boljše avte delal
"Le cesta daje potepuhu sanje,
pa naj tisočkrat mu bo grenek kruh"

Dane Zajc

Re: visokotlačna črpalka goriva

Do nekje leta 2000 so še delali avte, da služijo lastniku, potem so pa ekonomisti pogruntali, da imajo predolgo življenjsko dobo.

Danes je isti k*, kaj kupiš od novega. VW, Renault ali Kia - vsi so narejeni na ciljno življenjsko dobo 7 let. Kar je več, je bonus.

Zato sem zagovornik gospodarskih vozil, ki so narejena za večje obremenitve, kar pomeni, da bodo pri normalni, ne-gospodarski uporabi zdržala dlje. Poleg tega se v njih vgrajuje starejša in bolj preverjena tehnika, pa tudi lažje kaj pošravfaš sam, ker so manj kompleksna. In ravno zato mi novi VW T6 ni všeč, ker so začeli tiščati notri toliko elektronike. Kombi mora biti kombi, ne Passat.

Re: visokotlačna črpalka goriva

Samo imam pa občutek, da imajo gospodarska vozila precej slabše zaščiteno karoserijo. Vsaj mojega ko primerjam recimo z isto starim Ford Fusion-om. Pa tud drugače, ko vidim kake Peugeot Bokserje, Mercedes Vitote.....tud Crafterja sem zadnjič videl že precej rjavga.
"Le cesta daje potepuhu sanje,
pa naj tisočkrat mu bo grenek kruh"

Dane Zajc

Re: visokotlačna črpalka goriva

Na mercedesih so res neki ornk zašuštral s plehom. Drugače pa noben avto ni imun na rjavenje. Eni ob boljšem vzdrževanju zdržijo malo dlje. Sej to tako opazimo bolj mi, 2. ali 3. Lastniki. :D
My van isn't leaking oil, it's just marking it's territory.

Re: visokotlačna črpalka goriva

Živjo
Dal sem popraviti BOSH visokotlačno črpalko goriva.
Problem imam z membrano ( ne tesni). Pozna mogoče kdo kakšnega mojstra, ki zna zatesniti membrano oz. je to sploh mogoče ?
Govorimo o tej membrani (VW T3, letnik 1987, 1.6 TD JX), LDA Membrandose.
https://busschmiede.de/T3-LDA-Membrando ... usschmiede

Našel sem kit za popravilo.
https://www.ebay.de/itm/Reparatursatz-D ... 0795957703

Moj mojster pravi, da se membrane ne da zatesniti.
Ima kdo kakšne izkušnje ?
Hvala

Lp

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov