Menjava menjalnika

Na T3 zamenjal ALD (4 prestave) menjalnik z ABB (4 prestave). Relativno enostavna menjava z zamenjavo osovine. Teoretično OK, v praksi tezava. V 1. in 3. prestavi menjalnik obstane. Je imel kdo podobne izkusnje?

Re: Menjava menjalnika

Priznam, pred menjavo nisem vedel, da moram zamenjati nosilce. Zdaj vem :)

Ce strnem izkusnje: prejsnji menjalnik je odlicno opravljal svoje delo, a njegove karakteristike niso bile po mojem okusu - pri 3000rpm, je bila hitrost cca. 85 km/h. Za moj okus rahlo prenizka hitrost pri omenjenih obratih. Ker je motor 1.6TD, in ga ne zelim vrteti v visjih obratih, sem se odlocil zamenjati menjalnik.

Sledil Antonovem postopku http://www.vwt3klub.com/delavnica/74-za ... niku-vw-t3

Ideja, hvala za menjalnik. Anton, hvala za semering.

Pozabil na nosilce, ki sem jih nato zamenjal.

Sedaj se pri 3000rpm peljem cca. 95km/h, kar mi omogoca, da se v avtu derem jaz in ne masina :lol: + zdaj jaz prehitevam kamione...

V pomoc pa se tabela karakteristik razlicnih menjalnikov s pripadajocimi hitrostmi, ki sem ji sledil, ob razmisljanju o menjavi http://rjes.com/html/gearbox_types.html

Re: Menjava menjalnika

Jaz imam ABH. Je ravno nekje v sredini med tem kar si prej imel in tem kar imaš sedaj. Menjalnik je za 1,6TD vsekakor prekratek! Meni vse prestave odgovarjajo, samo 5 bi še rabil :)
4 je super za vožnjo po lokalnih cestah, za na daljšo turo bi pa pasala 5. Sploh pa za na avtocesto.
Kako pa je sedaj pri tebi z vožnjo po klancih?

Re: Menjava menjalnika

JureKo napisal/-a:Jaz imam ABH. Je ravno nekje v sredini med tem kar si prej imel in tem kar imaš sedaj. Menjalnik je za 1,6TD vsekakor prekratek! Meni vse prestave odgovarjajo, samo 5 bi še rabil :)
4 je super za vožnjo po lokalnih cestah, za na daljšo turo bi pa pasala 5. Sploh pa za na avtocesto.
Kako pa je sedaj pri tebi z vožnjo po klancih?


Jure, tvoj menjalnik je zelo podoben mojemu prejsnjemu menjalniku, ki sem ga zamenjal prav zaradi 5, ki bi si jo zelel na daljsih turah.

Klanci niso problem. Ni bistvene razlike glede na prejsnji menjalnik.

Re: Menjava menjalnika

Ni bistvene razlike glede na prejsnji menjalnik.


Zanimivo! 1,2 in 3 imaš enak zobnik kot jaz, ampak daljši diferencial. Po tej logiki bi morale iti te brzine slabše v klanc kot na mojem menjalniku. 4 imaš v bistvu krajšo kot jaz, ampak je hitrejša zaradi daljšega diferenciala. Jaz razmišljam o tem, da bi mogoče zamenjal samo zobnike v diferencialu (v kolikor je to možno), ampak me skrbi kaka bo potem vožnja v klanc. Sedaj mi gre 4 super v klance...

Re: Menjava menjalnika

JureKo napisal/-a:
Ni bistvene razlike glede na prejsnji menjalnik.


Zanimivo! 1,2 in 3 imaš enak zobnik kot jaz, ampak daljši diferencial. Po tej logiki bi morale iti te brzine slabše v klanc kot na mojem menjalniku. 4 imaš v bistvu krajšo kot jaz, ampak je hitrejša zaradi daljšega diferenciala. Jaz razmišljam o tem, da bi mogoče zamenjal samo zobnike v diferencialu (v kolikor je to možno), ampak me skrbi kaka bo potem vožnja v klanc. Sedaj mi gre 4 super v klance...


Najbolje, da se zapeljes z mojim. V Vinici, ce mi le uspe prit...

Re: Menjava menjalnika

jaz imam ABD ki je le v diferencialu malenkost počasnejši od abb in gre v klance solidno z 1,6 td motorjem,moti me edino speljevanje v strmi klanec kjer pa res ni moči na pretek,kot v 1 in R brzini,nevem kaj bi delal z prikolico.
drugače pa 95 nekje z 3150 obrati je tudi še kar znosno in poraba pod 8l
l.p
Živeti brez kombija je mogoče,vendar brezveze!

Re: Menjava menjalnika

...no js mam pa 3H na 1.6 td,5 prestav,prvo lahko uporabljam v takih primerih kot je bobo zapisal za speljevanje v klanc in za kakšno vleko v strm hrib,je bolj reduktorska,po ravnem speljujem z drugo,peto prestavo pa uporabljam od 50 km/h pa do konca,sicer nimam obratomera mam pa na AC 110 km/h potovalno hitrost pri kateri se lahko normalno pogovarjam,pa mislim da je tu okoli 3000 obratov,je pa res da je caravela dobro izolirana ker je zadaj pena za rock"n"roll posteljo,pa še stene mam zapolnjene z izolacijo,se pa na tem avtu neverjetno prenašajo zvoki in vibracije,tako da z dodatno izolacijo pridobiš veliko na udobju,..
Življenje je potovanje,uživajte v poti,kajti cilj ni zanimiv!

Re: Menjava menjalnika

8) Živ 8)
Jaz tem izračunom ne verjamem prav veliko,saj sem vozil par avtov s 3H menjalnikom z enakimi gumami in vem,da so bile razlike v speljevanju in premagovanju klancev.Mislim,da je nekaj odvisno tudi od motorja ...... .
ZA PRIJATELJE

Re: Menjava menjalnika

pa ne pozabiti da starejši kombiji lažejo v števcih za okoli 10 do 15km/h
iz prakse vem da kamijoni praviloma ne grejo čez 90 km/h ,z t3 pa ga z 100 na uro ne dohajaš

napisal sem 95 ker mi takrat kaže skoraj 110
Živeti brez kombija je mogoče,vendar brezveze!

Re: Menjava menjalnika

Ideja, se strinjam. Enostavno je potrebno opredeliti potrebe, izbrskati najustreznejsi menjalnik glede na motor in zadevo izpeljati.

Dzurdzy, kar se izolacije tice - pozimi sem vso stekleno volno zamenjal s 5cm Kaiflexom + zvocno izoliral motorni del. Z zvocno izolacijo sem koncal prav danes, ker se je nivo hrupa zaradi novega menjalnika spremenil, zato z izolacijo nisem pretiraval, ker mi je zvok motorja simpaticen. Osebno mi je cilj slabih 100km/h (celo na okvirju za tablico pise stonauro :lol: ) ob sprejemljivem hrupu in 3000 rpm.

Re: Menjava menjalnika

Si bom sposodil temo.
1.9d motor. Sem menjal DM 4 stopenjski menjalnik za 3H 5 stopenjskega.
Nikakor ne morem nastaviti vzvoda (upam, da je samo to). Težava je z 2 prestavo. Nikakor ne morem prestaviti v 2 brez, da se skoraj popolnoma ustavim. Pa še ena težava, ko je enkrat v 2 prestavi in spustim gas, vrže ven.
Hecno pa je to, da sem menjalnik sprobal na donatorskemu kombiju in je delal.
Je še kakšen 'quick check'?

Re: Menjava menjalnika

IMG_20200516_110224.jpg
IMG_20200516_110224.jpg (108.45 KiB) Pogledano 4020 krat

Ta nosilec za vzod si pritrdil spredaj ali zadaj tam ko pride prisraufan na menjalnik? Ker ce je spredaj nima dovolj hoda vzvod pa ne gre vredu v prestave..

Re: Menjava menjalnika

coka napisal/-a:
IMG_20200516_110224.jpg

Ta nosilec za vzod si pritrdil spredaj ali zadaj tam ko pride prisraufan na menjalnik? Ker ce je spredaj nima dovolj hoda vzvod pa ne gre vredu v prestave..


No prav ta slika je iz članka. Pod sliko piše, da je narobe montiran :)

Re: Menjava menjalnika

Jaz sem samo sliko najdo v googlu, nisem videl da je celi clanek :) .. potem na drugi sliki sem na svojem slikal..
Glede na tvojo sliko je prav nosilec pa potem flančna...
Je pa tukaj en clanek za nastavitev.. https://wiki.club8090.co.uk/index.php/G ... djustments
Edino ta mehanizem-cevi ne vem ce je isti za menjalnik z 4 in 5 prestavami..
To Anton ziher ve..
Ker ce ostale prestave normalno grejo je vrjetno kaj v menjalniku narobe, (lezaj, prestavne vilice, sinhron..)

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron