Re: Dodatna baterija

Meni je najbolj hecno to, ker je o teh dodatnih akujih toliko napisano na forumu,.... nenazadnje sem sam napisal za eno seminarsko, kje so še vsi ostali.... Toliko, da se nekaterim ne da niti brat več... ampak... še vedno se najde nekdo, ki, brez da bi malo pobrskal, na prvo žogo sprašuje stvari, ki so že stokrat napisane....

@gregson - brez zamere. Lej, če misliš, da je potreba, ti pa lahko še enkrat vse napišem. Meni ni težko.....

LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: Dodatna baterija

mogoče je res ogromno napisanega ( zaradi nekaterih pesnikov je vse nepregledno) ampak prebijati se skozi cele strani romanov ki me niti malo ne zanimajo ni prijetno , zato pač eni raje vprašamo ker lahko svoj čas porabim tudi kako drugače


drugače bom pa verjetno res kar rele dal vmes, nisem vedel da obstaja tako močan(70A) kar je v bistvu najenostavnejše, zaradi klasićnega alternatorja bom dal pa še en svinčen aku.

ker mi je v teh dneh odpovedal motorni bom moral kupiti kar dva in najbolje da dam kar enaka

Re: Dodatna baterija

Morda se moram tukaj res strinjati s tabo, da je na momente res nepregledno. Ravno zaradi tega imam v planu nekega dne vse združit v eno samo samcato zgodbo.... Ampak... dela ni malo....

70 A rele je dovolj. Obstajajo tudi močnejši (malo poguglaj). Pri vezavi pazi tudi na kable, da bodo dovolj močni, pri raznih prebojih zaščiteni, da se ne preribajo in naredijo stika... Morda plastična cevka za zaščito. Če so še čevlji in kleme stisnjeni kot je treba bo vse OK. Shema je pa najenostavnejša ta, ki je na tretji strani te teme v enem četrtem ali petem postu. Samo zvezeš kar je rdeče barve in zadeva pelje. Aja, pa na varovalko na liniji ne pozabi... Verjamem, da bo šlo. Če je uspelo meni bo še komu...

LP; Boro
Slika

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)

Re: Dodatna baterija

saj kar se vezave tiče tisto ni problema, teh par kontaktov bomo pa že skup sklamfali :D

kable pa kar avtomobilske uporabljam, saj se mi zdi da ostali ne zmorejo take vzdržljivosti, tako vodnik kot izolacija

orig. imajo življensko dobo 10 let ( zdržijo itak veliko več)

Re: Dodatna baterija

Berem temo na hitro in nisem zasledil... N
Vglavnem me zanima kako je pri westfaliji t3 ko jo priklopim zunaj na 220, ali takrat polni samo bivalnega ali oba akuja.
Ce se ne motim je mondxx napisal da njemu polni samo bivalca?!

Ce ve kdo za kaksen aku bivalni za pameten denar se priporocam

Lp

Re: Dodatna baterija

Kolikor jaz vem polni oba. Original Westy ima notranje luči in radio vezan na motorni aku, ne bi si privoščili pomoje, da v kampu zaradi teh porabnikov sprazniš baterijo.
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Dodatna baterija

Tole zgornje je bolj poslastica za tiste, ki se radi ukvarjajo z elektroniko in programiranjem Arduino modulčkov.
Jaz sem malo bolj čorav in mam rajši malo večje cifre. Pri nas za kontrolo bivalnega in motornega akumulatorja skrbita LCD Voltmetra, ki sta vgrajena nad sredinsko ogledalo. Malo je sicer heca, ker "ne marata" meriti tiste napetosti iz katere se tudi napajata, ampak to ni kakšen večji kunšt. Osvetlitev deluje na osvetlitveni reostat pri prižganih lučeh. Pri ugasnjenem motorju pa je osvetlitev zmanjšana na minimum, vendar toliko, da se ponoči še vedno vidijo cifre.
merilnik petra.jpg
merilnik petra.jpg (27.78 KiB) Pogledano 7835 krat
Več glav več ve

Re: Dodatna baterija

Urce se napajajo na 9V DC (predvideno je napajanje je 9V baterije). Seveda mora biti ta napajalna napetost galvansko ločena od merjene. Za to je poskrbel majhen galvansko ločen DC/DC pretvornik v DIL ohišju. Eden je bil dovolj za napajat oba voltmetra.
LED osvetlitev pa je vezana dvojno. Kadar je motor ugasnjen in luči ugasnjene, je priključena na stalnih 12V prek diode in upora določen zelo majhen tok reda 1-2 mA, ravno toliko, da se v trdi temi še lepo razloči, koliko kažejo cifre.
Kadar pa so motor in luči prižgane, je prek druge diode in drugačnega upora pripeljana izhodna napetost iz obstoječega reostata za regulacijo osvetlitve armature. Takrat se osvetlitev urc zvezno spreminja glede na osvetlitev armature. (tok je nekje med 10mA in 20mA.
Če koga bolj podrobno zanima način izvedbe ali načrt, pa lahko tudi narišem.
Več glav več ve

Re: Dodatna baterija

mondxxi napisal/-a:
Slika


Te tvoje se mi dopadejo, ko imajo osvetlitev, jaz imam v kasonarju podobno samo nima osvetlitve, samo jih lahko napajam preko regulatorja 7805, ki ga je videt spodaj desno.

Slika


Slika
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Re: Dodatna baterija

Torej, že samo ime napravice pove, da je namenjena simulaciji signala iz D+ alternatorja. Priklopi jo po navodilih, ki so verjetno priložena.

"+ Battery " priklopiš na napetost, ki pride iz motornega akumulatorja, lahko je stalni plus ali pa plus prek ključa, celo luči bi bile pogojno ok, čeprav se bojim, da bo to že odvisno od tega, na katerem mestu boš odvzel plus.

"+ out" napaja plus tvojega 70A releja, prek katerega združiš motorni aku in bivalni aku.

"- Battery" priključiš na minus oziroma privijačiš na šasijo.


Napravica deluje tako, da meri napetost motornega akumulatorja, oziroma tisto napetost, ki je priključena na "+ Battery", in kadar je ta napetost VIŠJA od 13,7V za vsaj 4 sekunde, da na "+ out" napetost , ki vklopi rele (ali kakšen drug manjši porabnik).
Ko napetost na "+Battery" PADE pod 13,0V za več kot 4 sekunde, na "+out" ni več napetosti in rele odklopi.

Torej podobno kot D+ iz alternatorja... oziroma simulacija.

Jaz bi tole vključil direktno na stalni plus motornega akumulatorja (seveda prek varovalke).

PS Samo cena pa ni ravno sitnica....
Več glav več ve

Re: Dodatna baterija

D+ žice iz alternatorja nism našel - se tut nism preveč matral, ker sem imel d+ simulator že nabavljen. Sedaj imam priklopjeno drugo baterijo in vse dela bp. zanima me, kadar druge baterije ne uporabljam, ali je bolje da imam napajanje izklopljeno? Imam pa 100ah ciklični akomulator.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov

cron