Ventilator hladilnika T3 1.6 TD

Mi lahko nekdo razloži princip vklopa ventilatorja? Ali prva stopnja deluje takoj ob zagonu, ali se vklopi šele, ko je motor ogret? Imam namreč zanimivo situacijo, ob normalni vožnji po ravnem mi števec temperature prileze na 1/4. Običajno je bil na sredini. Na kakšne daljše klance se pa temperatura dvigne na 3/4 in tudi ob spustu navzdol potrebuje precej časa, da pade na normalno.

Začel sem sumit, da se ne vklopi druga stopnja ventilatorja.. Danes sem testiral in imel delujoč motor. Ventilator se pa ni niti vklopil, ko sem prevezal kable iz termostata se tudi ne prižge.

Da sem izključil pokvarjen ventilator sem ga vezal direkt na 12v in delujeta obe stopnji hitrosti.

Kje se naj lotim še iskanja napake? Varovalke so cele. Kako je to naprej povezano? Škoda mi je, da se pregreva brez potrebe..

Če ne drugače bom drugo stopnjo vrgel na stikalo, sam to mi je zasilna rešitev...
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Ventilator hladilnika T3 1.6 TD

Sej jaz sem tudi vajen, da je temperatura ves čas na sredini, če je sila je šlo malo čez lučko in nazaj. Sedaj pa opažam, da je vedno spodaj in se nisem sekiral. Še bolje, da se ne greje preveč. :D
Se mi je pa lani prvič pojavilo, da mi je v dolgi klanec na avtocesti precej narasla temperatura. In tudi letos na dopustu se je recimo dvakrat zgodilo, da je šlo precej čez pol. Bolj nerazumljivo mi je bilo to, da ohlajanje traja predolgo, ko se obremenitev motorja konča (naprimer po klancu navzdol). Doma sem potem preverjal delovanje obeh stopenj s povezavo kablov, ki gredo na termostat in ni nič delalo. Ko sem dal ventilator direkt na 12V sta delali obe stopnji.

Prva stopnja se mi pri delovanju motorja ni prižgala, ker na parkingu nisem dosegel temperature, ki bi jo vklopila. Sem pa v petek po vožnji celo zaslišal, da se je druga stopnja zagnala. Zdej pa ne vem, ali sem kak stik premaknil, pa je začelo delat, ali je pa težava zvišanjem temperature nekje drugje. :(
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Ventilator hladilnika T3 1.6 TD

Cisto za referenco, kako drugim "stojijo" kazalci? :)
Meni pri navadni voznji, vecinoma ravninska, brez nekega priganjanja malce pod ledico.
Pri daljsi voznji v hrib (kaksen prelaz ipd) se dvigne do 3/4 in takrat vzge drugo stopnjo ventilatorja, ki ga shladi do malce nad ledico.
Pri voznji po AC se segreje na ledico, ce je malce klanca pride se nekaj cez ledico

Motor 1.6TD, obnovljena glava in nova turbina, hladen 80C termostat, dodatna (originalna za JX) elektricna vodna pumpa vezana na original nacin

Re: Ventilator hladilnika T3 1.6 TD

Tudi meni tako, kot ti opisuješ. Ampak mi je v nekem trenutku tako začel delat. Na začetku imam v spominu, da je bil ves čas na sredini, tudi na dolgih klancih malo nad lučko in nič več.
Živiš samo enkrat, a če to narediš pravilno, je enkrat dovolj. (Joe E. Lewis)

Re: Ventilator hladilnika T3 1.6 TD

A ves kaj je najbolj zanimivo - da je tudi meni vcasih tako delal kot tebi. Skoraj vecino casa je bil pod ledico, vcasih se je segrel malo nad. Samo na reeees dolgih klancih je zlezel malo bolj visje in res redko priklopil drugo stopnjo. S tem da takrat je imel vecjo turbino (ki pa tudi ni uspela tako ucinkovito polniti motorja), boschpumpo ki je bila nastavljena na kar precej prebogato, hladilni sistem je imel zanic cep ekspanzije in je obcasno metalo vodo ven iz tamale ekspanzije,... skratka vse narobe. Na koncu je pa se dihtungo glave preplozalo na enem cilindru (res je bila ze boga dihtunga ko sem razstavil)

Potem sem dal originalno novo turbino, obnovljeno in nastavljeno boschpumpo, postimano glavo in novo tesnilo, dodatno elektro pumpo za vodo kot ima original jx, tapravi cep za ekspanzijo pa imam ze nekaj casa. In ko sem skup dal se je zacelo tako kot sem ti napisal. Dopuscam moznost da je tako prav, saj je z modifikacijami sedaj pride do 90kmh v 27s namesto 49s haha :) in se pac malo bolj greje vseskupaj...

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost