Lep pozdrav!
Imam kombi VW T3 letnik 1986, motor 1.6D
Danes se mi je na cesti zgodila okvara in sicer;
Med voznjo je kar naenkrat zacel motor zelo ruzit, zgubil moc in vgasno. Ko sem pogledal je zobati jermen dokaj rahli, probal sem ga nazaj naspanat pa se ga prav niti ne da. Ko probas avto vzgat, tako da zaganjac motor samo malo obrne, pa se slisi zelo cudno ruzenje in ropotanje mislim da iz diesel pumpe.
Ko se proba jermenica na pumpi(tak not pa vrn) je kr nekaj lufta. Olje in nafta nikjer ne teceta ven.
Kaj bi lahko bilo to narobe, prosim za pomoc ce je imel gdo podoben problem.
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Lahko da kaj zaribalo v motorju ali pa zlamalo.. Olje ven spusti ce je kaj spen (opilkov) v olju.. oziroma ze na sipki ce se vidi kaj..
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
A si probal motor rocno zavrtet cel krog... Gedoro na vijak od jermenice in vrti, ce sploh naredi cel krog...

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Olje sem ze pogledau na sipki in ni kaj opaziti..ven ga se nisem spuscal.
Rocno z gedoro se nisem probal(nisem se imel casa).. Ali bi to slo rocno tako obrnit,pravijo da dizla kr tak ne obrnes rocno.
Danes bom probau, upam da ni kaksna vecja okvara
Rocno z gedoro se nisem probal(nisem se imel casa).. Ali bi to slo rocno tako obrnit,pravijo da dizla kr tak ne obrnes rocno.
Danes bom probau, upam da ni kaksna vecja okvara

Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Gre obrnit, pac das malo dalso cev na gedoro pa v desno smer, drugace se lahko jermenica odtegne.... drugace pa grelne svecke ven poberes (pazis da se ne zlamajo)..
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
preskočil je jermen,ta motor je za v smeti
Živeti brez kombija je mogoče,vendar brezveze!
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
bobo1841 napisal/-a:preskočil je jermen,ta motor je za v smeti
No ja za v smetje je glih grda beseda.
Expert za VW T3
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Btw, če boš rabil motor imam jaz kakšnega na lagerju z montažo ali brez.
Expert za VW T3
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Pozdravljeni!
Mislim da se je ugotovila napaka, dani kriva bosch pumpa, niti zobati jermen..
Staknil sem dol zobati jermen, pumpa se da lepo obrnit, tudi odmično gred...ojnično gred pa nikakor.
Tako pa sem potem opazil napol iztaknjen in tudi odlomljen(vžig?...razvidno iz slike). Nikjer ni opazit tistih vilic ki držijo to stvar pri miru in mislim da je to krivec za vse...tudi za to da vcasih ni takoj vžigal.
No sedaj je motor ze napou odmontiran, v garaži pa čaka 1.9D motor za vgradnjo.
Mislim da se je ugotovila napaka, dani kriva bosch pumpa, niti zobati jermen..
Staknil sem dol zobati jermen, pumpa se da lepo obrnit, tudi odmično gred...ojnično gred pa nikakor.
Tako pa sem potem opazil napol iztaknjen in tudi odlomljen(vžig?...razvidno iz slike). Nikjer ni opazit tistih vilic ki držijo to stvar pri miru in mislim da je to krivec za vse...tudi za to da vcasih ni takoj vžigal.
No sedaj je motor ze napou odmontiran, v garaži pa čaka 1.9D motor za vgradnjo.
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
to je vakumpumpa in nima veze z vžigom,zakaj ,gredi brez jermena pa lahko vrtiš samo do neke mere ,potem se zatakne ,to je čisto normalno
1.9 je pa prava izbira
1.9 je pa prava izbira
Živeti brez kombija je mogoče,vendar brezveze!
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Hvala za popravilo..Torej je možno da je prišlo do okvare zaradi tega?
To vem da jo gre vrteti do neke mere, v mojem primeru je ne gre zavrteti niti za milimeter, ne levo ne desno. Te vakuum pumpe pa tudi negre spraviti ven.
In pa še slika 1.9D motorja.
To vem da jo gre vrteti do neke mere, v mojem primeru je ne gre zavrteti niti za milimeter, ne levo ne desno. Te vakuum pumpe pa tudi negre spraviti ven.
In pa še slika 1.9D motorja.
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Stranska gred, katera poganja preko zobnika vakum črpalko in in vanjo vsajeno oljno črpalko, se mora vrteti neomejeno in brez zatikanja (ko je demontiran zobati jermen).
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
pri premontaži bodi pozoren na oljno črpalko ,katero moraš uporabiti iz starega motorja ,raje vzemi samo cev črpalke
Živeti brez kombija je mogoče,vendar brezveze!
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Hvala za opozorilo.
Sem nabavil celo komplet novo oljno črpalko katero bom namontiral na motor 1.9D
Sem nabavil celo komplet novo oljno črpalko katero bom namontiral na motor 1.9D
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Upam da si nabavil od 1.6 oz. od T3 in ne od 1.9. Sicer pa lahko zamenjaš tudi samo rilec.
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Zdaj, ko si ugotovil, zakaj "tista reč brez vilic štrli ven" (
) in kaj je z motorjem, je 1.9 je vsekakor dobra izbira. Pred vgradnjo pa bi rad dodal svoje mnenje. Tako, v razmislek.... Tisti, ki ti bo delal, oziroma vgrajeval motor, bo verjetno vedel o čem govorim.
Prvič.
Sicer si v prvem postu napisal da ima bosch pumpa luft, potem nižje pa, da je OK. Če je pumpa dobra predlagam, da jo zamenjaš. Torej, da daš pumpo iz starega motorja na 1.9. Zakaj? Če sta obe še originalni seveda, potem je tista iz starega motorja z nekoliko večjo glavo (ti je ne boš videl, ker je noter) - kar pomeni, da malenkost bolj agresivno podaja nafto (ista količina, v krajšem času, pod večjim pritiskom). V bistvu to pomeni, da bo motor nekoliko bolj odziven oziroma poskočen... Malo dela za nekaj učinka.
Drugič.
Ko boš imel motor noter, v vsakem primeru poskrbi, da ne ostane tisti avspuh iz 1.6, ki ima, mislim da okoli 50 mm premera. Cev je nekoliko pretanka, izpušni lonec pa preveč zaprt in ne bo pravega pretoka izpušnih plinov. Posledično to pomeni manjšo moč in (nepotrebno) pregrevanje motorja.
Tretjič.
Jaz bi, na tvojem mestu pri takšnem posegu vložil nekaj energije (ja in €) v to, da bi dodal na motor turbino. Tudi če ostane navadna pumpa ne bo optimalno, ni pa neke velike potrebe za pumpo z LDA. Boljše bi bilo, ampak je vložek kar velik za samo tisto razliko, ki jo boš dobil z LDA pumpo. Iskal bi manjšo turbino iz motorjev VAG grupe - Garrett T25, KKK K03 ali podobno. Iz VAG-a zato, ker kolektor paše šravf na šravf na blok. Tudi kakšna večja bo OK. Manjša prime v nižjih obratih, večja pa da več na višjih obratih. Vgradnja ni zahtevna. Še največ dela je praviloma z levim nosilcem motorja, ki ga je praviloma (odvisno kakšen izpušni kolektor boš dobil zraven) treba na novo zvariti. Dovod in odvod olja in nekaj modifikacije z izpušno cevjo. To je na grobo vse. Vsekakor večja moč in navor, čistejše delovanje, manj pregrevanja motorja. Vložek vreden truda. Verjemi.
Še nekaj sem mislil pod četrtič napisat, pa sem pozabil zdaj...
Tudi če daš samo 1.9 noter tak kot je, boš občutil razliko. Defenitivno. Ampak z malo dodatnega dela lahko iz njega dobiš še več.
LP; Boro

Prvič.
Sicer si v prvem postu napisal da ima bosch pumpa luft, potem nižje pa, da je OK. Če je pumpa dobra predlagam, da jo zamenjaš. Torej, da daš pumpo iz starega motorja na 1.9. Zakaj? Če sta obe še originalni seveda, potem je tista iz starega motorja z nekoliko večjo glavo (ti je ne boš videl, ker je noter) - kar pomeni, da malenkost bolj agresivno podaja nafto (ista količina, v krajšem času, pod večjim pritiskom). V bistvu to pomeni, da bo motor nekoliko bolj odziven oziroma poskočen... Malo dela za nekaj učinka.
Drugič.
Ko boš imel motor noter, v vsakem primeru poskrbi, da ne ostane tisti avspuh iz 1.6, ki ima, mislim da okoli 50 mm premera. Cev je nekoliko pretanka, izpušni lonec pa preveč zaprt in ne bo pravega pretoka izpušnih plinov. Posledično to pomeni manjšo moč in (nepotrebno) pregrevanje motorja.
Tretjič.
Jaz bi, na tvojem mestu pri takšnem posegu vložil nekaj energije (ja in €) v to, da bi dodal na motor turbino. Tudi če ostane navadna pumpa ne bo optimalno, ni pa neke velike potrebe za pumpo z LDA. Boljše bi bilo, ampak je vložek kar velik za samo tisto razliko, ki jo boš dobil z LDA pumpo. Iskal bi manjšo turbino iz motorjev VAG grupe - Garrett T25, KKK K03 ali podobno. Iz VAG-a zato, ker kolektor paše šravf na šravf na blok. Tudi kakšna večja bo OK. Manjša prime v nižjih obratih, večja pa da več na višjih obratih. Vgradnja ni zahtevna. Še največ dela je praviloma z levim nosilcem motorja, ki ga je praviloma (odvisno kakšen izpušni kolektor boš dobil zraven) treba na novo zvariti. Dovod in odvod olja in nekaj modifikacije z izpušno cevjo. To je na grobo vse. Vsekakor večja moč in navor, čistejše delovanje, manj pregrevanja motorja. Vložek vreden truda. Verjemi.
Še nekaj sem mislil pod četrtič napisat, pa sem pozabil zdaj...
Tudi če daš samo 1.9 noter tak kot je, boš občutil razliko. Defenitivno. Ampak z malo dodatnega dela lahko iz njega dobiš še več.
LP; Boro

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Pod četrtič bom dodal jaz. Vsi originalni turbo motorji imajo z oljem hlajena čela bata s spodnje strani!!!!!
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
enci napisal/-a:Pod četrtič bom dodal jaz. Vsi originalni turbo motorji imajo z oljem hlajena čela bata s spodnje strani!!!!!
Res je. Kolikor imam jaz informacije, ima tiste pipice tudi večina (sploh kasnejših) 1.9D motorjev, ki so bili v VW in Audiju, Škoda jih ima, Seat pa ne. Lahko se pa motim....
LP; Boro

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Vsi motorji iz skupine "VAG" TD in TDI imajo tiste "pipice" v bloku za hlajenje batov. 

Re: VW T3 1.6D - okvara :(
Hvala za namige! Je res fajn da ti gdo kaj tak pove in obrazloži.
Sprva sem tako mislil glede bosch pumpe nato so mojstri povedali da je to normalno in da je vse ok z njo.(nisem toliko popravljal dizelskih motorjev). Prejsni lastnik je reko da jo je dal komplet celo obnovit in porihtat.
Motor bom vgrajeval in vse delal sam.
Glede bosch pumpe od 1.6 in 1.9 motorjev sem prebral v vasih postih o vgradnji mTDi motorja(pohvalno, kapo dol! O tem tudi sam razmisljam vendar enkrat prihodnje).
Razmišljam tudi o vgradnji 5stopenskega menjalnika.
Na obeh je se orginal pumpa. Bom razmislil o zamenjavi .
Zaenkrat bo ostal kr navaden 1.9D motor, saj je tako najmanj dela pri vgradnji in tudi najcenejsa varjanta ta trenutek saj je do zdaj bil tudi brez turbine. Bi pa tudi rad cimprej kombi spravil nazaj na cesto.
Vstrajnik in sklopka sta mogoce enaka od 1.6D in 1.9D?
Tole z izpušnim sistemom pa je zanimiva zadeva. Zdaj je bil gor orginalen. Kje dobiti tega z večjim premerom?
Sprva sem tako mislil glede bosch pumpe nato so mojstri povedali da je to normalno in da je vse ok z njo.(nisem toliko popravljal dizelskih motorjev). Prejsni lastnik je reko da jo je dal komplet celo obnovit in porihtat.
Motor bom vgrajeval in vse delal sam.
Glede bosch pumpe od 1.6 in 1.9 motorjev sem prebral v vasih postih o vgradnji mTDi motorja(pohvalno, kapo dol! O tem tudi sam razmisljam vendar enkrat prihodnje).
Razmišljam tudi o vgradnji 5stopenskega menjalnika.
Na obeh je se orginal pumpa. Bom razmislil o zamenjavi .
Zaenkrat bo ostal kr navaden 1.9D motor, saj je tako najmanj dela pri vgradnji in tudi najcenejsa varjanta ta trenutek saj je do zdaj bil tudi brez turbine. Bi pa tudi rad cimprej kombi spravil nazaj na cesto.
Vstrajnik in sklopka sta mogoce enaka od 1.6D in 1.9D?
Tole z izpušnim sistemom pa je zanimiva zadeva. Zdaj je bil gor orginalen. Kje dobiti tega z večjim premerom?
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
enci napisal/-a:Vsi motorji iz skupine "VAG" TD in TDI imajo tiste "pipice" v bloku za hlajenje batov.
Seveda. TD in TDI. Jaz sem pisal, da jih imajo tudi nekateri D - navadni atmosferski 1.9...

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)
Re: VW T3 1.6D - okvara :(
favodriver napisal/-a:Razmišljam tudi o vgradnji 5stopenskega menjalnika.
Ne vem, kakšnega imaš zdaj, izbira je dobra, če ga še nimaš ga bo težko dobiti. No, dobiti se ga da, cene pa niso majhne...
favodriver napisal/-a:Zaenkrat bo ostal kr navaden 1.9D motor, saj je tako najmanj dela pri vgradnji in tudi najcenejsa varjanta ta trenutek saj je do zdaj bil tudi brez turbine. Bi pa tudi rad cimprej kombi spravil nazaj na cesto.
Navaden 1.9 je tudi čisto OK. Pač bo tank, ki se nikoli ne ustavi. Skoraj nikoli. Sploh, če si navajen na 1.6 bo razlika, sploh pri navoru... Klance bo veliko lažje premagovati.
favodriver napisal/-a:Vstrajnik in sklopka sta mogoce enaka od 1.6D in 1.9D?
Moglo bi pasat šravf na šravf.
favodriver napisal/-a:Tole z izpušnim sistemom pa je zanimiva zadeva. Zdaj je bil gor orginalen. Kje dobiti tega z večjim premerom?
Bojim se, da bo malce težav s cevjo. Navaden kolektor, brez turbine je drugače obrnjen in je cev drugačne oblike (krivine) kot če je gor turbina. In takšna cev se praviloma dobi samo za navadne 1.6 dizle, ki pa imajo tanjšo cev - takšno pa že imaš iz starega motorja. Še najlažje ti bo, če cev kar sam izdelaš. Pač bo malo rezanja in varjenja... Kar se tiče pa lonca se ga pa dobi. Glej, da bo lonec za TD in ne za D (bodi pozoren na premer cevi, ker nekateri prodajalci prodajajo lonce kao za TD, ki pa imajo manjši fi). Jaz sem ga naročil na spodnji povezavi in sem zadovoljen. Premer cevi je 60mm, lonec pa nima prekatov noter, ampak ima skozi lonec ravno cev, ki je naluknjana, kar omogoča kar se da maksimalen pretok plinov. Glasen ni pa nič bolj kot tisti s prekati. Še to... skrajni konec avspuha, luknja, kjer piha vn, mora gledati vsaj kak centimeter, raje dva ali tri izpod tiste pločevine zdaj. Če se z glavo nasloniš na zadnjo šipo in pogledaš od zgoraj navzdol moraš videt konec med pločevino in odbijačem. Če je konec avspuha bolj noter, bo med vožnjo bolj glasen.
LONEC
LP; Boro

https://sites.google.com/site/t3boro/
Ne, da si nečesa ne upamo zato, ker je težko, ampak je težko zato, ker si ne upamo. (Seneka)