T3 ročna zavora

Pozdravljeni,

imam težavo z ročno zavoro na svojem T3 kombiju. Zamenjanje so bile komplet zadnje zavore (pletenice, celindri, ankerplate, obloge...) in po enem letu ročna zavora še vedno komaj da kaj prime. Tudi na tehničnem pregledu so komaj kaj prijele in je rekel, da naslednjič to ne gre čez. Mehanik pravi, da bolj nategnit vzvoda in pletenic več ne more. Mi zna morda kdo od vas svetovati kaj naredit oz. priporočati kakšnega mojstra v Ljubljani oz. okolici, ki bi mi znal pomagati.

Hvala za pomoč in lep dan!
Anže

Re: T3 ročna zavora

Mozno da so ze bobni prevec obrabljeni.. ali pa je ta vzvod obrabljen- navoji ali pa kovinski hakelcek ki nasede na zobnik za nastavlat in ga stisne skupaj in ne ostanejo obloge dovol narazen.. ce pa je slucajno keri celinder spusto olje pa je treba z vroco vodo sprat boben da se razmasti..

Re: T3 ročna zavora

Če so bobni preveč obrabljeni in so novi predragi daj obnoviti pakne in naj ti naredijo z malo debelejšim nanosom zavorne obloge pa bo spet dobro prijelo.
V hotelu sem samo gost, v mojem kamperju pa sem tudi doma!

Re: T3 ročna zavora

Ta vzvod/mehanizem
(pri 1min na posnetku) mora bit sciscen in namazan da se sproti nastavlja in drzi pakne dovolj narazen.. lahko da je ze izrabljen in ga ob potegu rocne zavore potisne skupaj.. prav tako ga je potrebno rocno nasukati do te mere da se gre boben gor in se ob potisku z roko zasuce.. drugace bo stekalo..
Obedve zadnji kolesi ne primeta z rocno zavoro ali samo na eni strani? Mozno tudi da je predolga zajla pa potegne samo eno stran..

Re: T3 ročna zavora

Pri meni je pa težava ročna zavora na levem kolesu, ki ne prime skoraj nič.
Vzvod ja nastavljan, da gre boben komaj gor, pletence nove.
Ali sila potega iz palice (ki pride do izenačevalnika) deluje samo na desno
kolo in zato leva nič ne prime? Ali mora biti palica kje v kakšnem vodilu ali je
tako kot pri meni prav?

Hvala in lp Carlos
Slika

Re: T3 ročna zavora

Ja druml na levi je naštelan do kraja, da gre komaj gor.
Včeraj sem menjal zajle levo na desno stran in obratno.
Zamenjal sem tudi tisto plastično vodilo levo na desno in obratno, ker je eno novo.
Pa brez sprememb. Tehničnega mi vsako leto komaj spusti skoz.
Če je še kakšna ideja je pa res malo čudno.

Hvala Anton za odgovor in LP in Koroške.

Carlos

Re: T3 ročna zavora

Pozdrav na Koroško!

Rabljen droml ima ponavadi rob, in če gre težko gor še ni pogoj da je to ok, ko ga daš gor ga še zunaj poštelaj čez tisto servisno luknjo z izvijačem. Pa tisti vzvod, ki je povezan z eno in drugo pakno more biti prov obrnjen in ročica na pakni more se lepo premikat.

Druge ni če ti nožna prime ok.
Expert za VW T3

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com

Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ

Član:
Mercedes-Benz Klub Slovenija
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
UO Svamz

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov