Re: T3-ji naprodaj

Nisem ga šel pogledat, sem pa videl nekaj syncrotov pri nas, večina jih je v CE regiji in enega sva tudi kupila. Precej jih je tudi kar ubogih in pomanjkljivo vzdrževanih.

No s te ene slike ne zgleda ravno slabo, da bi me že v štartu bilo strah.
V bistvu, če bi jaz iskal syncrota bi ga šel pogledat, ker deluje zanimiv, eden redkih, ki ni bivši rešilec- kar ima lahko slabosti in prednosti. + večina je WBXov.
Kar mene zmoti (če gledamo perfekcionistično) je sam oglas in zapisano. Ista oseba je z istimi fotografijami še mesec nazaj prodajala ta kombi za jurja manj. No v vmesnem času se je podražal za jurja, vmes pa je očitno "v lanskem letu" dobil še novo turbino, očitno pa je nekdo "dol vzel" "nove gume", zelo dobra karoserija je sedaj "zelo dobra brez rje", registracija se je očitno podražila za 110€... pa potem takemu verjemi kaj na besedo. Notranjost je tudi "brez vidne obrabe", pa že po eni ubogi fotografiji vidiš, da je nekdo veselo vrtal po njej. Lastništvo in število lahko preveriš že na daljavo po e-upravi.

Jaz nikomur ne verjamem (več), tako da je pač treba iti pogledat in preverit kaj je zares na stvari. Karoserijo preverit na znanih syncro točkah rjavenja, stanje menjalnika (zadnji diferencial je v bistvu transaxle, hkrati menjalnik in dif v enem), polosovin, zavor, prednjega pogona ipd. Potem se pa odločiš kaj želiš. Vsekakor so pa to delavna vozila, stara precej in če hočeš dober in zanesljiv kombi, ne bo poceni. Najin je trenutno v enem letu samo za material požrl preko 10 jurjev pa še precej manjka. To je kombi, ki se je vozil pred tem normalno. Sestavljava bolj overland rig in ni nekih večjih kompromisov, praktično bo vse obnovljeno in zamenjano da imaš potem mir- menjalnik sva odpeljala k Franku Bootnu na obnovo, kjer smo dodali še gred za TDi vztrajnik, pnevmatski izklop prednjega pogona, južno afriške plehe za dodatno mazanje, komplet hladilni sistem je nov, inox cevi po podvozju, komplet cevi na motorju so ročno navite od venaira, pride še rahlo dvignjeno podvozje, powerflex puše, porsche polosovine ipd. Problem je ker nimam časa sestavljat. Ko bo pa kombi končan bom pa bolj mirne vesti obrnil ključ in se peljal, da vsaj vem kako je narejeno.

Aja, še ena "zanimivost", ko sem gledal te kombije, sem srečal enega z reci in piši 900.000 kilometri na števcu. Karoserija je bila v lepšem stanju neobnovljena kot pri drugem, s "150.000" na števcu.
Treba je it pogledat, s teh slik se vidi (pre)malo, razen če kdo kombi pozna. Deluje pa vreden ogleda in če bi sam iskal čas, bi šel pogledat kaj in kako.

Re: T3-ji naprodaj

Hvala za odgovor, mnenje in informacije! Zanimivo, ima kdo še kakšen info? Zavedam se da ljudje prikrivajo napake in manipulirajo z informacijami, tako da se za vsako mnenje močno priporočam. Vozilo je bilo drugače pregledano v petek, na prvi uč izgleda vredu, manjši znaki rje, res zelo zelo malo, manjši znaki poškodb spredaj in zadaj nič drastičnega, vozi se lepo, je lepo ohranjeno tudi znotraj spredaj, ni večjih znakov rje podvozja, vozilo je bilo dvignjeno in pogledano spodaj. Izgleda vredno nakupa, vendar pomembno: nepoznavalcu. Sedaj pa se začne seveda vse tisto raziskovanje. Zanimam se za nakup in zavedam se finančnega rizika. Zelela bi da vozilo pregleda izkušen mehanik. Sin lastnika zveni prijazen in je pripeljen pripeljati vozilo v ponedeljek v Ljubljano. Sedaj pa me zanima ali mi priporočate še kaj? Mnenja, zadržki, kritike, plusi, minusi vse je zaželjeno in hvaležna bom za kakršen koli napotek.
Žal je vikend in mehaniki ne delajo zato se v teh dveh dneh obračam še na vas, v ponedeljek pa prva stvar do mehanika. V primeru da ima kdo od vas poznavalcev čas in bi želel vozilo videti in prijazno podeliti svoje mnenje pa se tudi seveda priporočam.

Re: T3-ji naprodaj

Preveri delovanje visco sklopke, ker je menjava draga (800 EUR ali več), če ne dela pa je brez zveze da kupuješ 4x4
Da se tudi obnoviti za manj denarja, vendar je vprašanje v kakšnem stanju je ko jo razdreš.

Probaš jo takole:



Eno od zadnjih koles se mora vrteti v prazno (kot da drsi), pri tem se olje v sklopki zaradi razlike obratov vstopne in izstopne gredi segreje. Zaradi drsenja enega od zadnjih koles se kardan vseeno vrti, prednja kolesa pa mirujejo. Pri tem sklopka "prime", ter vklopi prednja kolesa. Pri tem pogonu moraš zaradi tega paziti da so gume na prednji in zadnji osi čim bolj enako obrabljene, ker se z nasprotnem promeru visco med vožnjo vedno segreva in se prej obrabi.
Pri avtih ki imajo sredinski diferencial tega problema ni.
Preveri delovanje špere zadnjega diferenciala če se vklopi in izklopi. Ta tudi če ne dala ni taka kriza kot pri visco. Lahko je poškodovana kaka cevka do vakum membrane, ki vklaplja špero, ali pa membrana. Vakum za vklop je isti kot za ojačevalec zavore. Redkeje je napaka na električnem delu.
V hotelu sem samo gost, v mojem kamperju pa sem tudi doma!

Re: T3-ji naprodaj

Visko sklopka VSAKA po preko skoraj 30 letih NE deluje optimalno.
Tudi če vklopi prednji pogon in zagrabi, je notri silikonsko olje staro in njegove lastnosti nisto take kot morajo biti. Vse skupaj deluje precej bolj "trdo" in ne prijemlje optimalno. Meni moja lepo zagrabi na spolzki podlagi, blatu. Ampak se lepo čuti na volanu kdaj prijemlje ko nebi bilo treba in pač 26 let. S tako se vozit nima smisla ker je ključen del. ČE sem obnavljal menjalnik in vse ostalo... Za dober syncro rabiš za začetek dober menjalnik, dobro visko sklopko, dober komplet gum, polosovine...

Ja, lahko jo odpreš in v primeru okej lamel vzameš elektronsko tehtnico, kupiš silikonsko olje namenjeno takih aplikaciji, tesnila ohišja in se greš "obnovo". Ampak več kot približno na gram stehtati olja in sestaviti nazaj je ne moreš. Elektronsko je ne moreš testirati in preveriti kako zares deluje in kako se obnaša. Kar je pa ključno, ker prenaša celoten pogon.
Ostane še bolj ghetto ali "pesek" varjanta da jo vržeš ven in namestiš pač fiksen prenos, s čimer koristiš 100 moč pogona. Dobra stvar za pesek, ker drugače visko povzroči minimalen zamik pogona (vklaplja ko zadaj že drsi), hkrati pa je odlična stvar za lomljenje pogona (polosovine, ipd) na trdi podlagi in le pogojno uporabna.

No sreča je v tem, da smo blizu avstrije, dobro obnovo, elektronsko testiranje s poročilom, preverjanje odziva na temperaturo izvaja visco werkstat Kern. Filajo jih s Co2. Cena je dobrih 600€ v primeru da je sklopka in lamele v okej stanju za obnovo.

Treba je preverit stanje karoserije na syncro ojačitvi pod tankom, votle nosilce motorja, spredaj pri kolotekih votle nosilce, tam vsi rjavijo, ipd.
Vsak tako star kombi, da se bo dobro in zanesljivo peljal pa potrebuje konkretno obnovo, tako pač je.

Re: T3-ji naprodaj

Vozim Caravelle ki ji je zelo podobna zadaj piše CL in je
vgrajen motor GD 1,9 WBX. Malo bolj je žejna cca 10l
Uporabljam za dopuste že 6 let in BP redno menjava olja,...
Odbijači že niso original in slike slabe.
Po moje pojdi pogledat če je vse OK še malo ceno zbiješ,...
Na tem forumu je pa itak veliko specialistov in ti bodo že svetovali
kaj in kako.
LP Carlos

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron